wtorek, grudnia 29, 2015

Zapraszam do udziału w pierwszym konkursie ;)




Moi Kochani z racji tego, iż nie widzę chętnych w moim konkursie, postanowiłam go zmienić i uprościć;) Zadanie nie będzie polegało na wymyśleniu logo dla mojego bloga (może w późniejszym czasie się tym zainteresujemy).

 A więc mój konkurs polegał będzie na napisaniu przez Was w komentarzu, którą książkę polecilibyście mi jako zakup urodzinowy i dlaczego właśnie ją ;) Ale uwaga. Musi to być książka, która premierę będzie miała w styczniu 2016  roku ;)

Po zakończeniu konkursu, wyłonię zwycięzcę (bądź zwycięzców).



Zakończenie konkursu w moje urodzinki

Jeżeli w konkursie weźmie udział 25 lub więcej osób przewiduję dwie nagrody pocieszenia również w postaci zakładek z tym, że już nie magnetycznych.

Do konkursu można zgłaszać się tylko raz -na moim fanpage bądź na blogu.

Przed wzięciem udziału w konkursie, koniecznie zapoznajcie się z jego regulaminem.

Życzę wszystkim powodzenia ;)
 
 

 

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu oraz fundatorką nagrody jestem ja Grażyna, autorka bloga czytaninka.blogspot.com .
2. Nagrodą w konkursie jest magnetyczna zakładka do książki.
3. Aby konkurs się odbył  musi się zgłosić min. 15 osób.

4. Konkurs trwa od 29.12.2015 r. do 10.01.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy: polubić moją stronę na fanpage, udostępnić informację o konkursie (podając link gdzie został udostępniony) oraz zaprosić min.2 znajomych do konkursu.
6. Uczestnikiem może być każdy (blogerzy również), kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Wyniki zostaną ogłoszone do 3 dni od daty zakończenia konkursu
8. O wygranej poinformuję  zwycięzce poprzez mój fanpage.. Na przesłanie wiadomości z adresem zwycięzca ma 2 dni, w innym przypadku odbędzie się powtórne wyłonienie zwycięzcy.
9. Osoby, które nie wypełniły wszystkich wymogów konkursu, nie będą brane pod uwagę przy wyłonieniu zwycięzcy.

10. Koszty wysyłki pokrywa organizator.


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger