wtorek, listopada 01, 2016

Podsumowanie października




Miesiąc październik przedstawiał się następująco.

Przeczytałam 11 książek:

1. "Sweet Ache. Krew gęstsza od wody" K. Bromberg.
2. "W polu" Stanisław Rembek.
3. "Uwikłani. Hudson" Laurelin Paige.
4. "Ciapek" Wanda Szymanowska.
5. "Dziecko last minute" Natasza Socha.
6. "Hard Beat. Taniec nad otchłanią" K. Bromberg.
7. "Połączeni. Uwolnij mnie" Laurelin Paige.
8. "Z podróży do świata retro 2" Skarlet.
9. "Miód na serce" Edyta Świętek.
10. "manwhore" Katy Evans.
11. "Imagines" Anna Todd.

Łącznie daje to:
 
3904 przeczytane strony
czyli ok. 126 stron przeczytanych dziennie

Wspólnie z Claudią z Zaczytanej przeprowadziłyśmy 3 wywiady (Edyta Kowalska, Anna Ziemba-Lonc, Anna Klejzerowicz).

Na koncie przybył również kolejny patronat medialny



Wynik zatem chyba nie najgorszy, zważywszy na to, że pracowałam. Mam nadzieję, że za miesiąc będzie lepszy.

A u Was jak wypadł październik?


9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :) Nie najgorszy? Przy pracy? No raczej! Myślę, że jest nawet świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik, tylko pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wynik bardzo fajny. A dla mnie zachęta -żadnej z nich nie czytałam -jeszcze. Na kilka z nich mam chrapkę....Mój wynik październikowy to 7-tylko 7. Mam nadzieję ,że w listopadzie nadrobię ,za to 10 dniowa przerwa była jak najbardziej usprawiedliwiona ,gdyż wtedy oprócz spotkań z rodzinką w W-wie spotkałam się z moimi koleżankami-autorkami-Basią Smal i Anią Kasiuk.To tak jakbym przeczytała...kilka książek więcej..prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wynik jest świetny. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger