wtorek, maja 02, 2017

Podsumowanie kwietnia





Zapraszam na krótkie podsumowanie kwietnia.



W miesiącu kwiecień przeczytałam 16 książek:


1. Nakarm mnie Julita Strzebecka.
2. Kumulacja cierpień Monika Fudali.
3. Kumulacja gniewu Monika Fudali.
4. Niezapominajki Monika Fudali.
5. Chłopiec na szczycie góry John Boyne.
6. 52 Kolory Życia, tom.I Magdalena Kozioł.
7. Pieskie życie wg Kroniki Brata Rocha Grażyna Kałowska.
8. Jak kamień w wodę. Polowanie na Pliszkę Hanna Greń.
9. Pamiętnik diabła Adrian Bednarek.
10. Bułgaria znana i nieznana. Z Ruse do Varny Skarlet & Albert.
11. Wszystkie moje zmartwychwstania Iwona Żytkowiak.
12. 52 Kolory Życia, tom II Magdalena Kozioł.
13. Wszystkie twoje marzenia Agata Czykierda-Grabowska.
14. Zula i porwanie Kropka Natasza Socha.
15. Metalowa Dolna Bruno Kadyna.
16. Baśń o perle Anna Gibasiewicz.


Łącznie daje to:


3153 przeczytane strony

czyli ok. 105 stron przeczytanych dziennie




Wspólnie z Claudią z Zaczytanej przeprowadziłyśmy 1 wywiad (Thomas Arnold).


Pojawiła się czwarta odsłona Blog talk show, w której mieliście okazję lepiej poznać Dominikę z Książkowego wiru.


Objęłam patronatem medialnym książkę Pieskie życie wg Kroniki Brata Rocha Grażyny Kałowskiej, Jak kamień w wodę. Polowanie na Pliszkę Hanny Greń, Bułgaria znana i nieznana. Z Ruse do Varny Skarlet & Albert, Wszystkie moje zmartwychwstania Iwony Żytkowiak oraz audiobooki  Zemsta i przebaczenie. Tom 2. Otchłań nienawiści Joanny Jax, Już nie uciekam Anny Sakowicz, Przekład dowolny Hanny Cygler, Sekret sprzed lat Katarzyny Redmerskiej, Tysiąc wiatrów w biegu Małgorzaty Dzieduszyckiej-Ziemilskiej, Wiatr wspomnień Doroty Schrammek, Szept wiatru Sylwii Trojanowskiej, Koń na receptę Agaty Widzowskiej, Od szczytu do otchłani Antoniego Ferdynanda Ossendowskiego, W pewnym teatrze lalek Lidii Miś.












Miesiąc był więc dość ciekawy. A jak to wyglądało u Was? Pochwalcie się.




5 komentarzy:

  1. Widzę, że kwiecień miałaś wyjątkowo aktywny :). Mi udało się przeczytać 27 książek i trochę żałuje, że nie dobiłam do 3stki.

    Pozdrawiam serdecznie, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że w kwietniu sporo się u Ciebie działo. Gratuluję i oby tak dalej. U mnie też cały czas intensywnie czytelniczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało ci się przeczytać mnóstwo książek! 😄

    Zapraszam na recenzję 😊

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.gr/2017/05/klatwa-przeznaczenia-m-magoska-suchar-s.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! nieźle! Ja to przy Tobie to malutki żuczek hihhii
    Gratuluję patronatów kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger