piątek, października 11, 2019

Autorzy o zwierzętach - Agnieszka Rusin




Agnieszka Rusin - z wykształcenia ekonomistka, na co dzień pracownik administracyjny.
Niepoprawna marzycielka, romantyczka, szczęśliwa mama i żona, kobieta próbująca spełniać swoje marzenia . Pisanie , stało się moją pasją , która małymi kroczkami pozwala mi realizować siebie. W książkach podejmuję historie związane z samym życiem, problemami dnia codziennego i miłością , która nie zawsze bywa łatwa i nie raz spada na nas znienacka , piętrząc po drodze mnóstwo przeszkód zanim zagości w naszym życiu na dobre.

Kocham górskie wędrówki, marzę o wspinaczce na Rysy , chętnie poleciałabym jeszcze raz motolotnią.



1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt? 

Nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt, nasz piesek Nero jest członkiem rodziny. Zwierzęta zawsze były obecne w moim życiu, uważam, że nas uwrażliwiają, potrzebują też naszej bliskości i atencji. 

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Nero jest drugim psem w mojej rodzinie, ale mamy też rybki akwariowe i kiedyś mieliśmy chomika🙂.

3. Zwierzę jest dla mnie…
Zwierzę jest dla mnie członkiem rodziny. Przytula się, czasem psoci, słucha gdy do niego się mówi i kocha jeść. Taki jest kochany 🙂.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Nie wiem czy zwierzę ma duszę, ale na pewno jest rozumne, dające swą miłość i jej oczekujące.  

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?
Fundacje ratujące zwierzęta są bardzo potrzebne, tym bardziej, że człowiek niejednokrotnie traktuje je źle. Wyrzuca z domu, zostawia w lesie, źle traktuje.... kary za takie wykroczenia powinny być znacznie wyższe.

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?
Byłam świadkiem, zawróciłam wtedy samochodem, ale gdy dotarłam na miejsce tego człowieka już nie było ani psa, którego bił na ulicy. Mam nadzieję, że to co zrobił wróciło do niego.

7. Pani ulubione zwierzę to?
Nie mam ulubionego zwierzaka, każde na swój sposób jest wyjątkowe.

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?
Trudno powiedzieć, do tej pory zawsze w moich książkach wspominałam o psach, ale chyba każde zwierze jest odpowiednie do akurat potrzebnej sytuacji.

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?
Pies najlepszy przyjaciel człowieka? No oczywiście ❤️, choć przyznam że bardzo też lubię koty, ale nigdy żadnego nie miałam.

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?
Najbardziej fotogeniczne zwierzę? Hm... trudne pytanie. Sądzę, że każde ma swój urok i pewnie większość jest fotogeniczna. Ja lubię fotografować mojego pieska🙂


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger