piątek, listopada 08, 2019

Autorzy o zwierzętach - K.N.Haner




K.N. HanerMłoda pisarka ukrywająca się pod pseudonimem K.N. Haner urodziła się 21 października 1988 roku w Ciechanowie. K. N. Haner to przykład osoby, której wielkie zamiłowanie do czytania książek przerodziło się w niesamowitą pasję - pisanie niezwykłych historii.



1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?

Zdecydowanie nie, u mnie w rodzinnym domu zawsze były zwierzaki. Od rybek w akwarium na psach kończąc.

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Rodzice mieli trzy psy, wszystkie już niestety odeszły, ale wychowałam się z nimi, bądź dorastałam. Teraz mam pieska, którego 8 lat temu przygarnęliśmy z moim Michałem z ulicy.



3. Zwierzę jest dla mnie…

Jak członek rodziny.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Mają, tak jak i ludzie. W dodatku dusze zwierzaków są czyste i dobre, w przeciwieństwie do dusz niektórych ludzi. 

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?


Wspieram takie organizację ile tylko mogę. Podziwiam ludzi, którzy na co dzień spotykają się z przykrymi i dramatycznymi sytuacjami zwierząt. Ja nie dałabym rady psychicznie.

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Natychmiastowo. Przemocy wobec dzieci i zwierząt nie jestem w stanie zaakceptować. Nie miałabym skrupułów, by wezwać straż miejską czy policję.

7. Pani ulubione zwierzę to?

Pies.



8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Każde. Zwierzaki są bardzo mądre.

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Również. Nie ma wierniejszego przyjaciela niż pies.

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Wszystkie nowonarodzone i młode zwierzaki są cudowne. Szczeniaki, kociątka, źrebaki, jeże, nawet myszy i węże. Malutkie są przesłodkie.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger