piątek, grudnia 27, 2019

Autorzy o zwierzętach - Karolina Winiarska



Karolina Winiarska Mama, żona i nauczycielka. Swoim debiutem literackim nie tylko spełnia marzenie o byciu pisarką, ale i udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, a chcieć to zwyczajnie móc. Podobnie jak bohaterowie jej książek, kocha podróże i to z nich czerpie pomysły na historie do swoich powieści.


1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?

Absolutnie nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt. Uwielbiam je i aurę, którą wokół siebie rozsiewają. Dla mnie zwierzęta są nicią łączącą nas ze światem przyrody, który wciąż jest nam tak mało znany.

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Miałam trzy koty – niezwykłe, kochane, mądre i oddane.

3. Zwierzę jest dla mnie…

Magią i tajemnicą.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Uważam, że każde żywe stworzenie ma duszę – coś co sprawia, że jest jedyne w swoim rodzaju i wyjątkowe.

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Podziwiam i szanuję ludzi tam pracujących. Ich praca jest niezwykła i jednocześnie niezbędna. Pomaganie tym, którzy sami nie potrafią sobie pomóc, jest według mnie wartością nadrzędną.

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Po to mamy głos, by z niego korzystać w sytuacjach, które tego wymagają. Z pewnością bym go użyła a potem wykonała telefon do organizacji lub służb zajmujących się takimi sprawami.

7. Pani ulubione zwierzę to?

Kot. Uwielbiam koci indywidualizm i subtelność. A przytulanie się do mruczącego futrzaka natychmiast mnie odprężą.

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Pozostaję w kocim klimacie. Kot z jego nieprzewidywalnością i sprytem połączonym z dystansem do otacząjącego go świata, byłby cudownym bohaterem, na przykład, kryminału!

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Też się z tym zgadzam! Każde zwierzę, które pokochamy my i które pokocha nas, staje się naszym przyjacielem.

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Uważam, że wszystkie zwierzęta są fotogeniczne – każde jest inne i w każdym możemy uchwycić coś innego, niepowtarzalnego i pięknego.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger