środa, lipca 01, 2020

Debiut na miarę - Anita Scharmach



1. Tytuł.
"Mogę wszystko"

2. Rok wydania. 
2016

3. Gatunek. 
Powieść obyczajowa

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Zwolnienie lekarskie i długa rehabilitacja. 
- Dzieci w szkole i przedszkolu, obiad zrobiony. Co mam robić? - pomyślałam. - Napiszę książkę! - napisałam. 

5. Czas pisania książki?
Pisałam kilka, do kilkunastu godzin dziennie. Szybko poszło 😁. Teraz nie spieszyłabym się tak bardzo. 

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
Tatiana. 

7. Pierwszy czytelnik?
Najstarsza córka. 

8. Czy był stres przed reakcją czytelników? 
Wówczas nie zdawałam sobie z tego sprawy.  Nie miałam konta na fb, nie miałam fp, instagrama, nic. Ogólnie - nie istniałam. Myślałam, że napiszę książkę i już... Kiedy jednak zaczęły do mnie docierać pierwsze opinie, cieszyłam się, że historia została tak ciepło przyjęta.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Debiut doczekał się tytułu najlepszej książki miesiąca stycznia w plebiscycie “Literatura kobieca-co czytać?", więc z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że bardzo udany. 
Redakcja co prawda bardzo kulała, ale fabuła świetna. Uwielbiam rodzinę Pietrzaków. 

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
Właśnie w tym roku dowiedziałam się, że historia doczeka się kolejnej redakcji, nowej szaty graficznej i pofrunie do drukarni. ❤️


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger