wtorek, września 08, 2020

Debiut na miarę - Aneta Krasińska

 


1. Tytuł.

„Finezja uczuć”.


2. Rok wydania.

2015.


3. Gatunek.

Powieść obyczajowa, romans.


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Tematyka, którą poruszyłam w powieści była na tyle ciekawa, że chciałam pokazać ją Czytelnikom. Miłość mężatki do księdza wzbudza wiele emocji, ale wciąż jest tematem tabu. Chciałam opisać losy bohaterów, którzy zakochali się w sobie wbrew rozsądkowi, tradycji i kulturze, w której zostali wychowani.


5. Czas pisania książki?

4 miesiące.


6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Alicja, matka dwóch synów, która uwielbia sztukę, a jej przewodnikiem po tym świecie staje się Mariusz, który poświęcił się kapłaństwu.


7. Pierwszy czytelnik?

Pierwszym czytelnikiem był mój mąż i moja przyjaciółka.


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Bałam się do tego stopnia, że chciałam wydać książkę pod pseudonimem. Ostatecznie postanowiłam stawić czoła wyzwaniu i nie żałuję.


9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Myślę, że to był dobry temat na debiut, który pokazał, że lubię wyzwania i nie boję się poruszać trudnych spraw.


10. Czy debiut doczekał się II wydania?

„Finezja uczuć” doczekała się drugiego wydania z zupełnie inną okładką, która szalenie mi się podoba. Pozwolono mi też dopracować fabułę, która jest jeszcze ciekawsza.







Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger