piątek, sierpnia 06, 2021

Autorzy o zwierzętach - Agnieszka Nikczyńska-Wojciechowska

 


Agnieszka Nikczyńska-Wojciechowskajest szczęśliwą żoną, córką, siostrą i posiadaczką zwariowanego psa. Ukończyła studia z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego, pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagogiki opiekuńczej oraz oligofrenopedagogiki. Oprócz tego, że spełnia się jako terapeuta i nauczyciel, nadal kontynuuje edukację z zakresu pracy z dziećmi.



Gdy nie gra w planszówki, oddaje się książkom, które są jej największą pasją. Prowadzi blog, fanpage i konto na Instagramie znane pod nazwą Książki takie jak my. W ramach promowania czytelnictwa wspiera bydgoskie bookcrossingi i chętnie włącza się w różne akcje charytatywne.


Uważa, że nie ma rzeczy niemożliwych. Dlatego zamiast czekać, aż jej marzenia ziszczą się same, dąży do ich spełnienia. Wydanie własnej powieści jest jednym z nich.




1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?
Oczywiście, że nie ☺

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?
Naprawdę nie jestem w stanie tego zliczyć. Miałam kilka psów, chomiki, rybki, skoczka pustynnego, koszatniczkę, myszki…

3. Zwierzę jest dla mnie…
Czymś, co powinno się szanować, a nie zjadać.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?
Nie wiem, czy mają duszę, nie zastanawiałam się nad tym. Aczkolwiek wiem, że mają swoje charakterki, wręcz rozbudowane osobowości.

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?
Sądzę, że są bardzo potrzebne i cieszę się, że takowe istnieją.

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?
To pytanie jest trudne, bo każdy z pewnością odpowie, że pomaga, a później idzie i na obiad je mięso. Dla mnie to hipokryzja. Sama kilka lat nie jadłam mięsa, obecnie prawie go nie jem, a odnośnie krzywdzenia zwierząt – nawet jeśli zwróciłabym uwagę, to i tak nie wiem, co ta osoba będzie robiła ze zwierzątkiem, gdy wrócą do domu. To naprawdę trudne pytanie.

7. Pani ulubione zwierzę to?
Zdecydowanie pies.




8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?
Uważam, że na bohatera książki nadaje się każde zwierzę i każde świetnie sprawdziłoby się w tej roli.

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?
Również. Uwielbiam mojego psiaka, który przez fanów mojej strony – Książki takie jak my – wylądował na zakładce :D

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?
Myślę, że konie. Są bardzo majestatyczne, uwielbiam je na fotografiach i obrazach.

Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger