środa, października 06, 2021

Debiut na miarę - Joanna Sykat




1. Tytuł.

Tu zaskoczę. Bo były w zasadzie trzy debiuty. Ten najpierwszy to była antologia opowiadań erotycznych, ten pierwszy właściwy to „Biedronki są ważne”, a ten najwłaściwszy to „Wszystko dla ciebie”.

2. Rok wydania.

„Wszystko dla ciebie” ukazało się w 2013 roku.

3. Gatunek.

Obyczaj

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Impulsem zawsze jest życie i historie, które ono mi podrzuca. Poza tym od jakiegoś czasu publikowałam już na portalach literackich i moje marzenia zaczęły się konkretyzować.

5. Czas pisania książki?

Dość długo. Około 1,5 roku.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Zwariowana ciotka Nina, która pochowała trzech mężów i właśnie zdążyła napocząć czwartego☺

7. Pierwszy czytelnik?

Moja nieoceniona redaktorka, wtedy jeszcze bardziej przyjaciółka, przecieraczka śladów (wydała wcześniej niż ja).

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Ogromny. Tym bardziej ogromny, że pierwsza ocena była bardzo niepochlebna. Ale to były początki. Teraz podchodzę do tego bardziej na zimno. Wiem, że trafiam swoimi słowami i sposobem pisania do jakiegoś kręgu czytelników i to jest dla mnie OK.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Ciągle tak☺ Do tej pory uwielbiam tę historię i okładkę także☺

10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Ciągle nie.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger