środa, października 13, 2021

Debiut na miarę - Nina Bylicka-Karczewska

 




1. Tytuł.

Papierowa miłość (pierwotnie Papierowa zabawka)

2. Rok wydania.

2021

3. Gatunek.

Powieść społeczno-obyczajowa 

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Impulsem bezpośrednim do napisania powieści był mój udział w kursach pisarskich, gdzie poznałam świetnych ludzi, których opnie zachęciły mnie do kontynuowania tej przygody.

5. Czas pisania książki?

Prawie dwa lata.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Zarówno Piotr jak i Anka są mi bliscy, mam do nich odmienne, ale ciepłe uczucia.

7. Pierwszy czytelnik?

Mąż

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Oczywiście, ogromna trema i stres związany z tym czy czytelnicy dobrze przyjmą tę historię. 

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Myślę, że debiut jest udany, otrzymuję wiele pozytywnych uwag, komentarzy, z których wynika, że powieść skłoniła ich do refleksji, a nawet wzruszyła i wzbudziła silne emocje, co wydaje mi się najlepszą recenzją.  

10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Premiera miała miejsce 17 sierpnia tego roku, więc jeszcze nie było II wydania.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger