środa, listopada 17, 2021

Debiut na miarę - Karolina Hejmanowska

 



1. Tytuł.
"Adres w sercu".

2. Rok wydania.
I część 2020 rok, II część 2021.

3. Gatunek.
Literatura obyczajowa, romans.

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Kilka lat temu założyłam bloga muzycznego, na którym zamieszczam recenzje albumów muzycznych, jednak po jakimś czasie odczułam, że to za mało; przestało mi to wystarczać. Jednak brakowało mi właśnie wspomnianego impulsu, by coś z tym moim pisaniem dalej zrobić. Dopiero znajoma, która sama napisała książkę (choć gatunek zupełnie inny), podczas każdego ze spotkań zachęcała mnie do tego, bym sama coś napisała. Jak widać, w końcu dopięła swego. ;) W końcu... bo musisz wiedzieć, że nie byłam pewna, czy dam sobie radę z tak długą formą, jaką jest powieść.

5. Czas pisania książki?
Połowa listopada 2018 roku - maja 2019 roku. Żeby była jasność; mam na myśli obie części. Po wysłaniu całości do wydawcy zdecydowałam się na podział.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
Główni bohaterowie, czyli kobieta oraz mężczyzna. Jeśli chodzi o Karolinę, odziedziczyła po mnie nie tylko imię, ale także i osobowość (introwertyzm). Główna postać męska, ponieważ jest to bohater bardzo ciekawy; metamorfoza, którą przechodzi, jest naprawdę imponująca. Poza tym bohater udowadnia, że często w życiu bywa i tak, że słowa, przekonania, nie mają większego znaczenia, jeśli w grę wchodzi dana sytuacja - życie weryfikuje wszystko.

7. Pierwszy czytelnik?

Jedna z bliskich osób. Gdyby nie ona i jej zachęta, nie zdecydowałabym się na wydanie swojego debiutu.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Ogromny. Jak wspomniałam wcześniej, jestem z natury introwertykiem, wolę pozostawać w cieniu, nie czuję się komfortowo, będąc w centrum uwagi. Ale z drugiej strony, przecież warto pokonywać swoje słabości.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Tak. Jestem bardzo zadowolona z debiutu, tym bardziej, że nie byłam pewna, czy w ogóle będę w stanie napisać książkę.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
Nie, ale jest na to szansa. Książką zainteresowało się jedno z najpopularniejszych wydawnictw na rynku.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger