niedziela, listopada 14, 2021

"Speedlove" Julita Dziekańska

 



TYTUŁ  "Speedlove”

 

AUTOR Julita Dziekańska

 

DATA PREMIERY 27.10.2021

 

WYDAWNICTWO  Szósty Zmysł

 

ILOŚĆ STRON 372

 

 

 

 

OCENA  6/6

 

OPIS




 

Nieskończona skala emocji oraz akcja, która nie ma ograniczenia prędkości!


Alexandra „Alex” Ferenc była oczkiem w głowie swojego ojca, Wielkiego Alfredo, pięciokrotnego mistrza świata w wyścigach motocyklowych. Po tragicznym wypadku, który zmienił życie całej rodziny, Alex dostaje propozycję, dzięki której ma szansę na spełnienie marzeń z dzieciństwa. Idzie w ślady swojego ojca i rozpoczyna karierę w wyścigach MOTO GP. Wraca do rodzinnych Włoch, gdzie niespodziewanie spotyka Tito – przyjaciela z dawnych lat, który już nie przypomina słodkiego chłopca. A nieziemsko przystojny i arogancki mistrz świata Lukas Perèza, skrywa więcej tajemnic, niż może sobie wyobrazić.


Czy Alex odnajdzie się w męskim świecie rywalizacji i adrenaliny? Czy będzie umiała dokonać słusznych wyborów? A może tym razem emocje wezmą górę nad rozsądkiem?



MOJE ODCZUCIA

 

Aleksandra Ferenc, córka pięciokrotnego mistrza świata, Alfredo Ferenca w wyścigach motocyklowych to dziewczyna z charakterem i wielkimi „jajami”. Dziewczyna, która tak samo jak jej ojciec kocha zawrotną prędkość oraz zaciekłą rywalizację. Trzy lata po tragicznym wypadku ojca dostaje propozycję, która może spełnić jej marzenie z dzieciństwa. Wraca do Włoch, by wśród innych zawodników pokazać, że jej nazwisko coś oznacza. Czy bycie jedyną dziewczyną wśród męskich zawodników okaże się dla niej zbawieniem a może przekleństwem?

Patrzyłam na niego, na mojego najlepszego przyjaciela, którego znałam całe życie, a przez moją głowę przelatywały wspomnienia i historie, jakie wspólnie dzieliliśmy. To nie mogło się dla nas już skończyć… Mieliśmy do przeżycia jeszcze tyle przygód.


Muszę przyznać, że jestem oczarowana tą książką w każdym calu. Posiada dokładnie to, co kocham w książkach: niesamowicie wciągającą fabułę, mocnych bohaterów oraz ogrom emocji – istny rollercoaster. Do tego wyścigi, motyw, który po prostu uwielbiam, a o którym do tej pory nie miałam chyba okazji poczytać. Takich książek zdecydowanie trzeba mi więcej. Pragnę jeszcze zauważyć, że książka ta jest debiutem autorki, ale to takim debiutem z mocnym przytupem.

Alexa to bohaterka z krwi i kości. Jest twarda, odważna, a do tego zadziorna. Nie boi się prędkości, kocha swoich bliskich dla których jest w stanie zrobić wszystko. To dziewczyna, którą pokochałam od razu i której mocno kibicowałam.

Dokładnie tak, jak planowałam. Byłam teraz na trzeciej pozycji. Wystarczyło utrzymać to miejsce do samego końca. Chłopaki pewnie skopią mi dupę w garażu, ale wszystko było warte tego uczucia. W końcu czułam, że żyję, że odnalazłam swoje miejsce na ziemi.


Tito, najlepszy przyjaciel Alex. Mężczyzna, który również zaskarbił sobie moje serce. Och, można o takim mężczyźnie jak on tylko pomarzyć.

Lukas, jeden z zawodników, który ciągle utrzymuje się w ścisłej czołówce. Niezwykle przystojny, zadziorny mężczyzna, który potrafi również być wybuchowy.

Jeśli jesteście fanami szybkiej jazdy, zaskakujących zwrotów akcji i pochłaniania emocji to ta książka jest właśnie dla was. Autorka zadbała o to, aby czytelnik był w ciągłym napięciu podczas czytania. Bohaterowie, którzy będą wywoływać wszystkie możliwe emocje, fabuła która nie raz sprawi, że łezka zakręci się w oku. A całość napisana świetnym językiem, który pochłania bez reszty. Z ręką na sercu trzymam kciuki, aby ta powieść doczekała się kiedyś swojej ekranizacji.

Oprócz zawrotnej prędkości możecie spodziewać się tutaj również gorących miłosnych uniesień, porachunków oraz tajemnic między bohaterami.

Co by nie było, ja miałam dość. Dość obłudy i zakłamania, dość obietnic nie do spełnienia i opowiadanych słodkich kłamstw. Po prostu dość. Nigdy nie powinnam dopuścić do siebie kogoś na tyle blisko, by mógł mnie zranić. Nigdy.


Speedlove to jazda bez trzymanki, która zabierze was w świat z którego nie będziecie chcieli się już uwolnić. To trzeba przeczytać!

 


Za możliwość przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger