piątek, grudnia 17, 2021

Autorzy o zwierzętach - Marcin Halski

 



Marcin HalskiRocznik 1986r. Z wykształcenia filozof, z zawodu hutnik, aktualnie rencista (po wypadku). Pasjonuję się muzyką (graniem na instrumentach) oraz literaturą. Mam na koncie 4 książki, a od niedawna jestem właścicielem małego wydawnictwa. Na co dzień prowadzę niewielki, osiedlowy bar, tworzę i „ojcuje” ;). Pierwsze moje książki ukazały się w 2020r. więc jestem dopiero na początku swojej drogi pisarskiej. 




1. Czy wyobraża Pan sobie życie bez zwierząt?

Nie ;)

2. Ile zwierząt miał Pan w swoim życiu?

Mnóstwo, od gryzoni, psa, rybek po węże i jaszczurki.

3. Zwierzę jest dla mnie…

Towarzyszem (w przypadku mojego św. pamięci kota Kotleta również mentorem, sensejem i doradcą w związkach – sikał do butów kobiet, które mu do gustu nie przypadły).



4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pana zdanie na ten temat?

Bardziej się zastanawiam, czy człowiek takową posiada. Jeśli tak, to zwierzęta również.

5. Co sądzi Pan o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Mieszane uczucia. Z jednej strony pomoc zwierzętom jest niesamowicie ważna , z drugiej – bardzo często fundacje wykorzystują ludzką chęć niesienia pomocy.

6. Załóżmy, że jest Pan świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pan reaguje?

Krzywdzę oprawcę (zdarzało się).

7. Pana ulubione zwierzę to?

Koty i węże.



8. Jakie zwierzę według Pana byłoby najlepszym bohaterem książki?

Jestem kociarzem. Od zawsze te zwierzęta były kojarzone z mocami, kontaktami z siłami nadprzyrodzonymi. Poza nimi?  Może jakiś szympans?



9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pan?

Tak, w 90 %.

10. Jakie zwierzę według Pana jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Każde, kwestia fotografa. Osobiście uważam, że najlepszy jest aksolotl (posiadam), bo jest wyjątkowym stworzeniem o wiecznym uśmiechu;)


Serdecznie dziękuję Autorowi za poświęcony mi czas.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger