środa, grudnia 08, 2021

Debiut na miarę - Agata Polte

 



1. Tytuł.

To, czego nie widać


2. Rok wydania.

2018


3. Gatunek.

Powieść młodzieżowa


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Podobnie jak w przypadku każdej kolejnej – w mojej głowie pojawiła się historia, która wymagała spisania.


5. Czas pisania książki?

Tego niestety już nie pamiętam.


6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Z tej książki to na pewno główna bohaterka, czyli Malwina.


7. Pierwszy czytelnik?

Jedna z moich najbliższych koleżanek.


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

To chyba pojawia się zawsze, a przed debiutem bywa najsilniejsze :)


9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Jestem dumna z tej historii, włożyłam w nią wiele pracy, czasu i serca, a ona trafiła w ręce czytelników, od których później dostawałam wiele komentarzy czy wiadomości na jej temat, więc w ogromnym skrócie – tak.


10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Nie.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger