piątek, stycznia 21, 2022

Autorzy o zwierzętach - Emilia Kubaszak

 


Emilia Kubaszak - z wykształcenia ekonomistka, z zamiłowania pisarka. Zadebiutowała w 2015 roku gorąco przyjętym "Żarem prawdy". W 2020 został wydany "Bluszcz", a w styczniu 2022 na wyraźne życzenie czytelników i wydawnictwa "Brzemię" nawiązujące do jej debiutanckiej powieści. 







1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt? Nie - choć nie mam obecnie w domu żadnego pupila, to oglądam się za cudzymi. Spokojnie - w najgorszym razie kończy się to uśmiechami i głaskaniem :-)  

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu? 3 - kotka i dwa pieski. 

3. Zwierzę jest dla mnie… ...czasem milszą formą egzystencji niż człowiek ;-)

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?  A nerki i wątrobę mają? To mają i duszę. Pogodnie usposobioną i liczącą na dobre traktowanie ze strony człowieka.

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta? Wspieram :-)

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?  Mam nadzieję, że tak, jak na przyzwoitego człowieka przystało - interwencją! 

7. Pani ulubione zwierzę to? Pies, choć niektórych się boję. 

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki? Mrówka - to byłby zadatek na serię ;-)

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani? Wierny, nie kłóci się, milutki, ciepły - wspaniały przyjaciel, ale i niejeden mąż powinien mieć takie cechy ;-) 

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?  Psy - te ich miny i oczy, rozbrajają czasem :-)


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger