środa, stycznia 12, 2022

Debiut na miarę - Klaudia Duszyńska

 




1. Tytuł. „Dom z widokiem na szczęście".

2. Rok wydania. 2020

3. Gatunek. Powieść obyczajowa

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii? Mieszkałam wtedy w Poznaniu, było upalne lato, które w mieście było nie do zniesienia. Tęskniłam za rodzinnymi stronami – lasami Pojezierza Brodnickiego – i tak powstała ta opowieść.

5. Czas pisania książki? Kilka miesięcy.

6. Bohater najbliższy Pani sercu? W tej powieści mamy główną bohaterkę Olgę i dwóch mężczyzn – Gustawa i Krzysztofa. Długo Gustaw był mi bliższy, artystyczna dusza, przystojny, przyjaciel, na którego można liczyć. Ale z czasem uświadomiłam sobie, że moim ulubieńcem jest młody i trochę nieopierzony Krzysiek, któremu chciałabym poświęcić jeszcze kiedyś miejsce w jakiejś książce.

7. Pierwszy czytelnik? Moja mama.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników? Tak, ale na szczęście szybko minął.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany? Ja z natury uważam, że zawsze wszystko można zrobić lepiej. Ale jak na pierwszy raz chyba wyszło całkiem nieźle ;)

10. Czy debiut doczekał się II wydania? Jeszcze nie. 

Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger