środa, lutego 16, 2022

Debiut na miarę - Milena Pastuszak




1. 
Tytuł - ,,Projekt Koniczyna”. 2. Rok wydania - 2020 3. Gatunek - Mieszanka gatunkowa zaliczona do powieści młodzieżowej z wątkiem science fiction. 4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii? Było nim moje poczucie niesprawiedliwości co do tego, jak bardzo niektóre osoby, kierowane chęcią posiadania władzy i pieniędzy potrafią bezkarnie i umyślnie krzywdzić innych ludzi, zwierzęta i środowisko. 5. Czas pisania książki? Około dziesięć miesięcy, plus miesiąc na poprawki. 6. Bohater najbliższy Pani sercu? Pik – pies mojej głównej bohaterki, którego pierwowzorem był Karo, czyli mój piesek, który niedawno odszedł. 7. Pierwszy czytelnik? Była nią moja przyjaciółka, Marzena Lewandowska, która właściwie czytała całą opowieść wraz z tym, jak powstawała. Bardzo motywowała mnie do jej kontynuowania. 8. Czy był stres przed reakcją czytelników? Był i to bardzo duży! Śniły mi się koszmary każdej nocy! Na szczęście żaden się nie spełnił. 9. Czy uważa Pani swój debiut za udany? Tak. Opinie i recenzje dostaję bardzo pozytywne. Jestem zaskoczona tym, jak bardzo moi Czytelnicy pokochali tę opowieść.

10. Czy debiut doczekał się II wydania? Tak. Druga część nazywa się ,,Projekt Wolność”. Ale moim Czytelnikom jest mało! Czekają na kontynuację.

Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger