piątek, kwietnia 22, 2022

Autorzy o zwierzętach - K.E. December

 




K.E. December to pseudonim literacki 33-letniej Kamili z Wrocławia. Na co dzień kochająca żona i matka. W wolnym czasie podróżuje i czyta. Marzycielka, ale również realistka, której mottem jest: „Marzenia same się nie spełniają, o marzenia trzeba walczyć” W 2021 roku wydała pierwszą część swojej debiutanckiej serii, ale na tym nie poprzestaje. W głowie ma setki pomysłów i każdy z nich pragnie przelać na papier. Pisze głównie romanse, ponieważ w temacie miłości, czuje się najlepiej.




1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt? 

Nie. Od zawsze w moim domu były zwierzęta i to się nigdy nie zmieni.

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu? 

Ciężko zliczyć 😂 Poza dwoma psami i kotami, miałam wiele królików, chomików, świnek morskich oraz rybek.

3. Zwierzę jest dla mnie… 

Członkiem rodziny.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat? 

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale kiedy o tym pomyślę, to uważam, że zwierzęta mają duszę.

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta? 

Jeśli fundacja naprawdę pomaga, a nie jest tylko przykrywką do zarabiania pieniędzy, to tak, takie fundacje są jak najbardziej potrzebne. Sama pisałam kiedyś opowiadanie do antologii "Sportowe Love", z której zysk został przeznaczony na fundację Marcina Różalskiego pomagaj pomagać, gdzie ratują zwierzęta przed ubojem. Bardzo polecam i zachęcam do zakupu.



6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje? 

Nigdy nie byłam świadkiem takiej sytuacji, ale oczywiście nie stałabym z boku i nie przyglądała się, tylko zareagowała w odpowiedni sposób. 

7. Pani ulubione zwierzę to? 

Pies, choć koty chyba kocham na równi. 



8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Wszystko zależy od fabuły, ale myślę że najłatwiej byłoby wpleść w książkę psa.

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Tak, uważam dokładnie to samo, choć teraz patrząc na mojego kota, czuję jakbym go zdradzała 😂

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego? 

To chyba zależy od fotografa. Choć najbardziej podobają mi się zdjęcia dzikich kotów.




Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger