środa, kwietnia 20, 2022

Debiut na miarę - Kamila Majewska

 




1. Tytuł - "Za zielonymi drzwiami"


2. Rok wydania - 2022r


3. Gatunek - Powieść obyczajowa.


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Chęć sprawdzenia, czy dalej potrafię przelać swoje myśli "na papier". Zawsze lubiłam pisać, ale miałam wieloletnią przerwę. 


5. Czas pisania książki?

Trzy, cztery miesiące. Akurat byłam w trzecim trymestrze ciąży, więc miałam sporo czasu na pisanie. 


6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Oczywiście, główna bohaterka, Ania :).


7. Pierwszy czytelnik?

Moja kochana starsza siostra. Posłałam jej kilkanaście stron i dzięki niej pisanie szło mi dość szybko, bo upominała się o kolejne fragmenty.


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Był i w sumie dalej jest. Wydaje mi się, że zostanie ze mną już do końca. Opinia czytelników jest najważniejsza, w końcu bez nich książki nie miałyby racji bytu. 


9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Zależy pod jakim względem. Uważam, że mogłam wymyślić bardziej zawiłą fabułę, zaskoczyć czytelników, ale mimo wszystko książkę uważam za udaną. Wiadomo, że zawsze może być lepiej, człowiek uczy się całe życie :). 


10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Nie. Książka jest "świeża", pojawiła się 26 stycznia, więc wszystko jeszcze przede mną :). Zobaczymy co będzie dalej! 


Serdeczne dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger