wtorek, kwietnia 19, 2022

"Obietnica gangstera" Anna Wolf

 



TYTUŁ  "Obietnica gangstera”

CYKL Gangsterzy (tom 5)
 

AUTOR Anna Wolf

 

DATA PREMIERY 23.03.2022

 

WYDAWNICTWO  Akurat

 

ILOŚĆ STRON 320

 

 

 

 

OCENA  4/6

 

OPIS




 

Rodzina Tarasow znana z popularnej mafijnej serii powraca.

Władza, pieniądze, groźni mężczyźni, piękne kobiety i namiętność, której nie można się oprzeć.

Bezwzględny mafijny świat, wolny strzelec, który za nic ma zarówno prawo, jak i reguły obowiązujące w przestępczym świecie i dziewczyna, która w przerażających okolicznościach traci ukochaną osobę i musi nagle zmienić całe swoje życie, by uniknąć tragicznego losu. Tu przemoc i brutalność są na porządku dziennym, a miłość od nienawiści dzieli cienka linia.

Czy wielkie uczucie zmiękczy serce bezwzględnego i niebezpiecznego mężczyzny?

A może prawda rozdzieli ich na zawsze…



MOJE ODCZUCIA

 

 Niniejsza książka jest bestsellerem na TaniaKsiazka.pl

Rowen, a właściwie Dimitrij to płatny i bezwzględny zabójca, który zawsze precyzyjnie wykonuje swoją pracę. Nigdy nie pyta dlaczego, tylko po prostu robi swoje. Nigdy też nie interesowało go dlaczego ktoś zleca mu zabójstwo danej osoby, do momentu aż nie poznał Riley.
Riley to dziewczyna, która na własnych oczach traci swoją matkę, a sama ledwo uchodzi z życiem. Teraz musi się ukrywać, aby przetrwać. Znajduje w pracę w barze rodziny Tarasow, bezwzględnych mafijnych ludzi.
Oboje stają na swojej drodze. Czy rodzące się między nimi uczucie zmiękczy twarde serce Dimitrija? A może prawda, która wyjdzie na jaw rozdzieli ich już na zawsze?

Powinnam czuć się zagrożona, jednak tak nie jest. To, kim być może jest, wcale mi nie przeszkadza. Nie boję się Dimitrija, a wręcz przeciwnie. Czuję się przy nim bezpiecznie. Wiem, że jest groźny, tak jak cała jego rodzina, ale pomógł mi. Poza tym lubię go i podoba mi się. Od początku mi się podobał, tylko teraz trochę się wszystko skomplikowało.
Być może wielu z was powie, że w książce znajdujemy oklepany wątek mafijny, jednak mi to zupełnie nie przeszkadzało, gdyż lubię taką tematykę. Anna Wolf ma lekki styl, dzięki czemu już od samego początku wciągnęłam się w lekturę. Przez nieznajomość poprzednich tomów (wszystko do nadrobienia) troszkę miałam z początku problem, aby połapać się kto jest kim, ale dość szybko mi się to udało. Bohaterowie znajdujący się w tej powieści z całą pewnością są zbudowani z krwi i kości.
Dimitrij, choć jak się okazuje jest powiązany z rodziną Tarasow, to i tak nie trzyma się ich reguł i zasad, tylko zawsze postępuje według własnych. To mężczyzna, który lubi igrać z ogniem i na pewno niczego się nie boi.

Nie wybaczam. Nie jestem litościwy. Miłosierdzie nie jest wpisane w mój genotyp. Przez całe moje życie byłem uczony, że są to uczucia, które sprawiają, że człowiek sam może stać się ofiarą. Ja nie mam zamiaru być ofiarą. Raz nią byłem, ale nigdy więcej.

Riley to kobieta z charakterem, która umie pokazać swoje pazurki. Choć nie może pogodzić się z tym, co się stało, stara się jakoś żyć i iść do przodu. Ma cięty język i nie pozwala sobie dmuchać w kaszę.
On i Ona to połączenie iście wybuchowe, które zapewni wam sporą dawkę emocji. Polubiłam ich, bo jako jedyni z bohaterów postępowali według swojego sumienia, a nie narzucanych im reguł przez innych.

Jeśli lubicie historie w których wciąż coś się dzieje, sensacja goni sensację, a ciężkie porachunki są na porządku dziennym to koniecznie musicie przeczytać tę pozycję. Emocje gwarantowane.

Czas nie sprawia, że zapominamy, ale pomaga się z pewnymi rzeczami oswoić.

Obietnica gangstera z Księgarni TaniaKsiazka.pl to historia pokazująca nam, że od miłości do nienawiści czasem dzieli nas jeden krok. I że prawda niekoniecznie zawsze powinna ujrzeć światło dzienne dla dobra niektórych osób. Polecam.



Za możliwość przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger