czwartek, czerwca 23, 2022

Debiut na miarę - Katarzyna Mól

 


1. Tytuł - „Złoty pociąg”

2. Rok wydania - 2018

3. Gatunek - Kryminał.

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Przez wiele lat pracowałam w hotelach. Nie jest to praca lekka, zwłaszcza że ma się dużą styczność z ludźmi. Po dość trudnym dniu w pracy zakiełkowała mi w głowie myśl, że nie czytałam jeszcze żadnej książki o zbrodni w hotelu. 

5. Czas pisania książki?

Nieco ponad rok.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Hans Radtke, czarny charakter całej historii.

7. Pierwszy czytelnik?

Moja mama.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Ogromny. Ale po pierwszych dobrych recenzjach minął.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Tak, chociaż z perspektywy czasu widzę, co mogłam zrobić lepiej.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Jeszcze nie.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger