środa, lipca 27, 2022

Debiut na miarę - Magdalena Jarząbek



1. Tytuł -  „Zabójcze piękno”

2. Rok wydania  -  2022

3. Gatunek -  Romans z wątkiem kryminalnym

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Rozmowa z siostrą i wspólne knucie 😊

5. Czas pisania książki?
To moja słodka tajemnica :) Zdradzę tylko, że ze wszystkich napisanych przeze mnie dotychczas książek, debiut pisałam najkrócej.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
 Elsa Carlsson

7. Pierwszy czytelnik?
 Mój mąż

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Przy pierwszym tomie – owszem. Przy kolejnych nauczyłam się, że stres jest zbędny w życiu i najlepiej zmienić myślenie na to pozytywne :)

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Tak, nie zalała mnie fala hejtu, więc uważam, że debiut można zaliczyć do udanych :)

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
Jeszcze nie :) Wszystko przede mną.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger