środa, lipca 20, 2022

Debiut na miarę - Natalia Szyszkowska

 



1. Tytuł - "Wszystkie strachy"

2. Rok wydania - 14 styczeń 2022

3. Gatunek - thriller psychologiczny 

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii? 

Z pasji czytania do pisania. Zainteresowanie literaturą psychologiczną i egzystencjalnalą, popchnęło mnie do stworzenia książki w tym nurcie. Literatura skandynawska ubiegłego wieku, zwłaszcza Noblista Knut Hamsun, był wzorem językowym i twórczym,  dzięki któremu powoli  kształtowałam bohatera mojej książki.  

5. Czas pisania książki? 

Trzy miesiące,  poprawki kolejne dwa. 

6. Bohater najbliższy Pani sercu? 

Wszyscy z powieści Faulknera, Hamsuna, Christensena. Nie mam jednego typu. 

7. Pierwszy czytelnik? 

Syn 🙂 

8. Czy był stres przed reakcją czytelników? 

Tak i to ogromny. Dziś wiem, że zupełnie niepotrzebny. 

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany? 

Myślę, że patrząc na znakomite recenzje i reakcje czytelników, książka jest bardzo doceniana. Nie mogłam wymierzyć sobie lepszych opinii .  

10. Czy debiut doczekał się II wydania? 

Nie, to świeża powieść, która dopiero rusza w świat! 



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger