niedziela, grudnia 27, 2015

BOOK TAG: ZIMOWY TAG


Zostałam nominowana przez Przeczytanki .


NARTY, czyli książka, którą najszybciej przeczytałeś/aś

 
Książkę przeczytałam w niecałe dwie godziny. Piękna i wciągająca historia o tym, jaki wpływ na człowieka mogą mieć zwierzęta.


DŁUGIE WIECZORY, czyli książka (lub seria), która ciągnie się w nieskończoność

 
 

Pamiętam jak czytałam i czytałam i wciąż miałam wrażenie, że nigdy się nie skończy. Choć wielu tą książką jest zachwyconych, mnie jakoś nie wciągnęła do swego świata.

SANKI, czyli książka, która przypomina Ci dzieciństwo

Oczywiście, że o moim dzieciństwie wciąż przypomina mi książka "O psie który jeździł koleją". To książka, która za każdym razem mnie wzruszała i przy której zawsze wylewam potok łez, nawet po dzień dzisiejszy.


ŚNIEŻKI, czyli książka, w której toczy się bitwa



W "Skazanych na ból" toczy się bitwa o miłość pomiędzy dwojgiem ludzi z całkiem innych warstw społecznych i o całkiem odmiennych poglądach.
 
 
NOWY ROK, czyli książka, którą chcesz przeczytać, a jeszcze się nie ukazała




Czekam z niecierpliwością na drugą część książki "Powrót do Daringham Hall". Jestem strasznie ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów.


KOMINEK, czyli książka, którą najchętniej spalił(a)byś za zakończenie


Prawdę powiedziawszy nie spaliłabym żadnej książki, ale jeśli już bym musiała to wybrałabym właśnie tę, za zakończenie, które nie powinno mieć miejsca.

FAJERWERKI, czyli książka, które zakończenia się nie spodziewałeś/aś


Cały czas czytając tę książkę, miałam nadzieję, że John Coffey nie zostanie skazany na śmierć, bo jak przecież można skazać niewinnego człowieka? Zakończenie mnie rozczarowało.


ŚNIEG, czyli książka, której akcja dzieje się w zimie


Książka o nadziei małego chłopca na wynalezienie lekarstwa na jego śmiertelną chorobę.


ZIMNO, czyli książka, która złamała Ci serce


Książka przy której zużyłam co najmniej dwie paczki chusteczek. Śmierć poniósł tutaj bohater, który wcale na nią nie zasługiwał ;(


HERBATA, czyli książka, która rozgrzała Ci serce



Książka dzięki której można uwierzyć, że prawdziwa miłość potrafi przetrwać wszystko....dosłownie wszystko. Czy dzisiaj byłyby w stanie ktoś poświęcić się tak jak Noah dla dla Allie?

PREZENT, czyli kogo zapraszam do zabawy

Literacki Świat Cyrysi
Pisaninka
Recenzje Knigoholiczki

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Będę miała nie lada orzech do zgryzienia, ale postaram się w wolnym czasie odpowiedzieć na powyższy tag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dasz radę rozgryźć ten orzech ;) Powodzenia ;)

      Usuń
    2. Masz rację. W sumie tylko z jedną pozycją mam problem, ale dam radę :)

      Usuń
    3. Melduję wykonanie zadania :)

      Usuń
    4. Dziękuję za meldunek ;)
      Oczywiście prześledziłam wszystko ;)

      Usuń
  2. Kominek to świetna kategoria tagu :)
    A Twoją HERBATĘ popieram w 100%
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja HERBATA zawsze będzie rozgrzewała mi serce ;) Choć wielu twierdzi, że ta książka jest już przereklamowana....

      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger