wtorek, maja 31, 2016

Podsumowanie maja


Już jutro czerwiec, a więc wypadałoby dziś, przy ostatnim dniu maja podsumować cały miesiąc.
 


W miesiącu maj opublikowałam 20 postów - 21 z dzisiejszym.

W tym 12 postów to odczucia po przeczytanych książkach:
 
1. "Zostawić Daringham Hall" Kathryn Taylor.
2. "Dalekość" Monika Miriam Kowalczyk.
3. "Czerwone szpilki" Wanda Szymanowska.
4. "Pozytywka" Agnieszka Lis.
5. "W bałkańskim kociołku" Skarlet & Albert.
6. "Blisko chmur" Sylwia Trojanowska.
7. "Bułgaria znana i nieznana: Kierunek Burgas!" Skarlet & Albert.
8. "Barwy miłości. Czerwień" Kathryn Taylor.
9. "Ziołowa Magia" Skarlet & Albert.
10. "Jesteś tylko mój" Joanna Sykat.
11. "Zielone kalosze" Wanda Szymanowska.
12. "Moje serce należy do Ciebie" Alessio Puelo.
 
Łącznie daje to:
2587 przeczytanych stron
czyli ok. 83 strony przeczytane dziennie
 
 
 
Wspólnie z Claudią z Zaczytanej przeprowadziłyśmy 2 wywiady z autorkami ( Edyta Świętek, Alicja Flis).

Doczekałam się również swojego pierwszego patronatu medialnego ("Bułgaria znana i nieznana: Kierunek Burgas!")
 

A u Was jak się przedstawia maj?

21 komentarzy:

  1. "Zostawić Daringham Hall". Muszę to przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. W maju chyba tak ok. 17 książek połknęłam....Z tych Twoich co na liście majowej żadnej....ale do kilku mnie zachęciłaś więc.....tylko znajdę ...i będzie przeczytana.

    OdpowiedzUsuń
  3. W maju przeczytałam 13 książek, dlatego że nie bardzo miałam czas. Ale szalenie chciałabym przeczytać Daringham Hall i Moje serce należy do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny wynik! :) I zachęcam do przeczytania wymienionych pozycji ;)

      Usuń
  4. Widzę, że twój czytelniczy miesiąc udany! Oby tak dalej! Ja własnie niebawem zabieram się za książkę ,,zielone kalosze"

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu i udanego miesiąca;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zestawienia doskonale pokazują nam, ile wspaniałych czytelniczych przygód przeżyliśmy. :) Uwielbiam cieszyć się z tego, co było, ale z niecierpliwością już zabieram się za nowe tytuły. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak jak piszesz! Ja również nie mogę się doczekać kolejnych pozycji ;) Tylko skąd brać czas na czytanie? :D

      Usuń
  7. Świetny wynik, gratuluję! Życzę, aby i czerwiec był podobnie zaczytany! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ogromną chęć na serię Kathryn Taylor! Pierwsza część już na mnie czeka i mam nadzieję, że całość będzie wyśmienita :) Świetny wynik!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco Ci polecam książki Kathryn Taylor, ja ją uwielbiam :)

      Usuń
  9. Gratuluję udanego miesiąca ;) oby czerwiec był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tylko "Pozytywkę", która mnie miło zaskoczyła :)
    Natomiast chciałabym przeczytać "Blisko chmur" i "Moje serce należy do Ciebie" :)
    Poza tym gratuluję dobrego wyniku no i oczywiście pierwszego patronatu! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymiatasz, Kochana. Ty teraz czytasz więcej, niż przed pracą. I tak często publikujesz recenzje. Podziwiam! :) Mi praca zdecydowanie utrudnia czytanie, a co tu mówić o zamieszczaniu recenzji. ;) Ogromnie Ci gratuluję pierwszego patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana.
      Oj czytam mało, praca strasznie mi ograniczyła czas na czytanie. Teraz jeszcze zaczyna się ramadan, więc w ogóle. Ale muszę się jakoś zorganizować i znaleźć czas na czytanie ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger