wtorek, maja 31, 2016

Zapowiedzi czerwcowe


Czerwiec się zbliża, a więc pora przedstawić kilka ciekawych pozycji, jakie się pojawią w tym właśnie miesiącu.
 
 
PREMIERA: 1.06.2016


Zajrzyj do Malowniczego. Tu czas płynie wolniej, a marzenia stają się rzeczywistością.
Magda otrzymuje tajemniczy list z francuskiej kancelarii. Niebawem Malownicze zatrzęsie się od plotek o spadku. Wszyscy będą chcieli wiedzieć, czy z dnia na dzień Magda stanie się bajecznie bogata. Ona jednak ma inne kłopoty. Musi wreszcie odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytania: czy chce dalej być z Michałem i jak ma wyglądać ich wspólne życie. Odpowiedź nie jest taka prosta.
Sto pięćdziesiąt lat wcześniej, gdzieś w u podnóża Gór Świętokrzyskich, Sabina ryzykując życie angażuje się w spisek przeciwko zaborcom. Adam kocha ją do szaleństwa i za wszelką cenę chce uchronić przed niebezpieczeństwem. Przewrotny los jednak chce inaczej. Co łączy tak odległą historię Sabiny z Magdą? Czy sekret z przeszłości pomoże jej odnaleźć swoje przeznaczenie i spełnić marzenia?




PREMIERA: 2.06.2016

Kryminalna komedia omyłek, w której każdy może okazać się i mordercą, i ofiarą. A stawką w grze są miliony dolarów!
Trzydziestoletnia Kasia może odziedziczyć ogromny majątek. Jest tylko jeden warunek - musi wysłać na tamten świat swojego męża. Nie chcąc, aby szansa na zdobycie fortuny przeleciała jej koło nosa, zabiera się za opracowanie, a potem realizację morderczych planów. Nic jednak nie idzie tak, jak sobie wymyśliła, a w dodatku z myśliwego sama szybko staje się tropioną zwierzyną.



PREMIERA: 2.06.2016

Kalina ma 46 lat i panicznie boi się dojrzałości. Boi się również matki, podejmowania samodzielnych decyzji, a nawet wyjścia do kawiarni w pojedynkę. Pewnego dnia odpowiada na absurdalne ogłoszenie w gazecie. . .

Urocza i mądra opowieść o poszukiwaniu harmonii i oszalałych hormonach.






 
 
PREMIERA: 2.06.2016

 
 
Każdy musi umrzeć. Szesnastoletniej Tessie zostało zaledwie kilka miesięcy życia, więc rozumie to lepiej niż inni. Przygotowała jednak listę dziesięciu rzeczy, które chce zrobić przed śmiercią. Na pierwszym miejscu umieściła seks. Termin – tego wieczoru.




PREMIERA: 8.06.2016

Gdy coś się kończy, coś nowego się zaczyna.

"Nie myśl o mnie za często.
Po prostu żyj dobrze.
Po prostu żyj. "
Will

Tyle że Lou nie ma pojęcia, jak to zrobić. I trudno jej się dziwić. A jednak "Kiedy odszedłeś" to nie tylko historia o podnoszeniu się po utraconej miłości, lecz także inspirująca opowieść o nowych początkach. Pamiętając o obietnicy złożonej ukochanemu, Lou stara się znajdować nowe powody, dla których warto czekać na każdy kolejny dzień.

Miłośnicy pisarstwa Jojo Moyes odnajdą w tej książce to, co najbardziej cenią w jej twórczości: ujmujący humor, autentyzm i zapadających w serce bohaterów. A ci, którzy jeszcze nie znają tej autorki, mogą być pewni, że po lekturze "Kiedy odszedłeś" popędzą do księgarń, by jak najszybciej nadrobić zaległości.


PREMIERA: 8.06.2016

Nikt nie wie, co zdarzyło się tamtego wieczoru, kiedy Echo Emerson z popularnej dziewczyny stała się outsiderką z dziwnymi bliznami na rękach. Nawet Echo nie pamięta całej prawdy o tym strasznym wieczorze. Jedyne, czego pragnie, to aby jej życie wróciło do normalności.
Kiedy pojawia się Noah Hutchins, zabójczo przystojny i wykorzystujący dziewczyny samotnik w czarnej skórzanej kurtce, świat Echo zmienia się w niewyobrażalny sposób. Pozornie nic ich nie łączy. Z tajemnicami, które oboje skrywają, bycie razem jest w zasadzie niemożliwe.
Jednak niezwykłe przyciąganie między nimi nie chce zniknąć. W takiej sytuacji Echo musi zadać sobie pytanie, jak daleko mogą przesunąć granice i co zaryzykuje dla chłopaka, który może nauczyć ją znowu kochać.


PREMIERA: 22.06.2016

Kiedy podczas Sylwestra trzy zaprzyjaźnione małżeństwa snują wakacyjne plany wyjazdu do Saint-Tropez, żadne z nich nie domyśla się, że los pisze dla nich zupełnie inny scenariusz. Przyjaciele stają w obliczu śmierci jednej z kobiet. Pogrążeni w żałobie, z trudem przyjmują do wiadomości, że jej owdowiały mąż dość szybko zaczyna spotykać się z piękną młodą aktorką.
Czy przyjaciele przyjmą do swojego grona nową, tak różną od nich osobę? Co jeszcze zdarzy się podczas wakacji na Lazurowym Wybrzeżu?
Książka Danielle Steel to portret niezwykłej, wieloletniej przyjaźni i miłości, która przybiera przeróżne odcienie niczym wieczorne niebo nad Saint-Tropez.



A Wy jakich książek oczekujecie w czerwcu? Co chcielibyście przeczytać?

10 komentarzy:

  1. Czy ja dobrze widzę i w dniu ósmego czerwca wychodzi kontynuacja Zanim się pojawiłeś?! Niedawno skończyłam czytać tę książkę i była to emocjonalna bomba! Chyba czas zapisać ósmy czerwca w kalendarzu :>
    Widziałam film i czytałam już Zanim umrę przy pierwszym wydaniu :> Przesmutna i przepiękne historia :)
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko mam ochotę na wszystkie! No może najmniej na dwie ostatnie, ale cała reszta...!
    Hmmm jeśli ktoś nie czytał Zanim się pojawiłeś, to nie powinien czytać opisu drugiej części!

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktycznie wszystkie mi się podobają, jednak najbardziej jestem ciekawa "Jak Cię zabić kochanie?", bo to coś nowego :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli po nią sięgniesz na pewno będziesz zadowolona. Alek wymiata. :D

      Usuń
    2. Ja też jestem jej ciekawa, tym bardziej, że nic nie czytałam Alka :)

      Usuń
  4. Jak zwykle wyłowiłaś prawie same perełki. Z Twojej listy najbardziej ciekawi mnie: Malownicze, "Jak Cię zabić, Kochanie" i "Hormonia". Zainspirowałaś mnie też "Zanim umrę". A jak wpadnie w moje łapki Jojo Mojes (szczególnie część pierwsza) to też chętnie pożrę.
    Właśnie marzę sobie, żeby przed urlopem (bo roboty mam teraz po kokardę) sprawić sobie książkową nagrodę za pracę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spraw sobie jak najbardziej ;) Ja też jeszcze nie czytałam "Zanim się pojawiłeś", ale mam wielką ochotę na nią. Tylko czasu mało na czytanie.

      Usuń
  5. I znów miesiąc obiecujący wiele wspaniałych czytelniczych przygód. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger