środa, czerwca 22, 2016

ZAPOWIEDŹ "Sny Morfeusza" K.N.Haner



Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z kolejną zapowiedzią niesamowitej książki K.N.Haner "Sny Morfeusza". Jak sami widzicie, lipiec zapowiada się wspaniale. Ja już nie mogę się doczekać premiery, a Wy?

PREMIERA: 1 lipca 2016
 
ZARYS FABUŁY:
 
Cassandra Givens od zawsze nie ma szczęścia do facetów. Jej przelotne romanse za każdym razem kończą się złamanym sercem, a wybuchowy charakter, impulsywność oraz zgryźliwe poczucie humoru często wpędzają ją w kłopoty. Przeprowadzka do Miami otwiera nowy rozdział w jej życiu, a rozmowa kwalifikacyjna o pracę marzeń ma stać się drzwiami do lepszego jutra. Niestety, nic nie idzie po jej myśli, a poznanie Adama McKeya — jej przyszłego szefa — komplikuje wszystko jeszcze bardziej.

Początek tej znajomości staje się źródłem fascynującego romansu, ale i dużych kłopotów. Cassandra traci głowę dla demonicznego Morfeusza. Między tą dwójką wybucha namiętność, nad którą nie potrafią zapanować. Adam vel Morfeusz wciąga Cassandę do gry, której zasady są bardzo proste, ale narażają oboje na ogromne ryzyko.

Jak potoczy się historia, która nigdy nie powinna się wydarzyć?

Sny Morfeusza to intensywna, pełna namiętności i niebezpiecznych tajemnic lektura, która rozpali Twoje zmysły i wciągnie w świat mrocznych doznań. Daj się ponieść historii pięknej Cassandry i tajemniczego Adama!


Kto z Was czeka na premierę tej gorącej książki?

5 komentarzy:

  1. Grażynko....zajrzałam tu ale czytając tytuł już wiedziałam ,że po prostu poczekam na Twoje recenzje lecz jak weźmiesz na "warsztat" ......te inne ,pasujące do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę książkę będę chciała przeczytać z pewnością :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger