niedziela, października 09, 2016

LBA, czyli poznajmy się lepiej!


Za nominację dziękuję autorce bloga BOOKMAANIA.



Pytania od Bookmaania:



1. Co Cię motywuje do pisania bloga?


Moim największym motywatorem do pisania bloga są moi czytelnicy. Nic tak nie dodaje energii i chęci dalszego tworzenia jak dobre słowo tego, kto to czyta ;)


2. Trzy książki jakie możesz polecić innym to...


 Jejku, tylko trzy? Ja mam ich całe mnóstwo i jak tu wybrać tylko trzy?
No to może przede wszystkim książka do której mam ogromny sentyment "Niosąca radość" Krzysztofa Czarnoty, ponieważ to książka, która pokazuje jak człowiek za sprawą zwierzęcia może się zmienić. Następną będzie "Wszystkie kształty uczuć" Edyty Świętek, w której występuje ogrom uczuć. A na koniec "Skazani na ból" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej - ta książka rozbije nas emocjonalnie i wywoła ogrom łez.



3. Co Cię zachęca do dalszego działania?


Satysfakcja, że to co robię, nie robię na marne.


4. Od czego zaczynasz każdy dzień?



Po pierwsze to od wyłączenia budzika, a po drugie od ciepłej kawy z mlekiem.



5. Jaką książkę aktualnie czytasz?



Właśnie zaczęłam czytać "Uwikłani. Hudson".



6. Co poprawia Ci humor?



Ciepła herbata, kocyk, książka w ręku i psia mordka oparta na moich nogach.



7. Gdzie najchętniej czytasz?



Obecnie w kuchni ;)


8. Najbardziej szaloną rzeczą jaką zrobiłaś w swoim życiu jest...



Hmm... ciężko mi teraz stwierdzić. Może dwukrotne wyjście w nocy na dach bloku, w którym kiedyś mieszkałam?


9. Jeżeli miałabyś możliwość przeniesienia się do świata wybranej książki, gdzie chciałabyś się przenieść? Dlaczego akurat tam?



Chętnie przeniosłabym się do świata "O psie, który jeździł koleją", dlaczego akurat tam? Bo cudnie byłoby poznać swojego bohatera z lat dzieciństwa osobiście.



10. Co jest dla Ciebie ważniejsze? Miłość, czy przyjaźń?



Jedno i drugie ma dla mnie ogromne znaczenie. Bo czyż może istnieć przyjaźń bez miłości?



11. Jakie jest Twoje największe marzenie?



Wybudować własny dom.






Moje pytania:



1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie?
3. Książka, która ostatnio wywołała u Ciebie łzy?
4. W życiu chodzi o to by... (dokończ zdanie).
5. Czy Twoim zdaniem istnieje przyjaźń między kobietą, a mężczyzną?
6. Jaki był/jest Twój ulubiony przedmiot szkolny i dlaczego?
7. W jaki sposób poprawiasz sobie ponury nastrój?
8. Czy łatwo wybaczasz wyrządzone Ci krzywdy?
9. Książka bez której nie mogłabyś żyć to?
10. Wolisz czytać książki cienkie, a może grube?
11. Jak często uśmiechasz się w ciągu dnia?

Do LBA nominuję:

1 komentarz:

  1. Powodzenia! Ja zapraszam na mój blog pod adresem http://www.kulturat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger