środa, listopada 23, 2016

Regulamin konkursów urodzinowych Czytaninki







Regulamin konkursów organizowanych przez Czytaninkę podczas pierwszych urodzin bloga:


1. Organizatorem konkursów jestem ja - autorka bloga Czytaninka.
2. Sponsorami nagród po części jestem ja, po części autorzy, a po części Wydawnictwa.
3. Rodzaj nagrody jest podany z góry w każdym poście konkursowym.
4. Konkursy są skierowane do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce (nie dotyczy w przypadku nagród w postaci e-booka).
5. By wziąć udział w konkursie należy:
a) polubić moją Czytaninkę i brać udział w wydarzeniu.
b) polubić profil sponsora nagrody (o ile ten istnieje).
c) udzielić odpowiedzi na zadane pytanie pod danym postem konkursowym.
d) będzie mi miło, jeśli zaprosicie znajomych do wspólnej zabawy.
e) będzie mi miło, jeśli udostępnicie post konkursowy, aczkolwiek nie jest to wymagane.
6. Każdy zwycięzca wybrany zostanie na podstawie udzielonej odpowiedzi i subiektywnej oceny organizatorki (nie wykluczone, iż wybierać będę wspólnie ze sponsorami nagród).
7. Czas trwania każdego konkursu będzie podany przy każdym poście konkursowym.
8. Wyniki ogłoszone zostaną do 30 dni od zakończenia wszystkich konkursów.
9. Nagrody wysyłane będą zazwyczaj przez sponsorów nagród. Za zagubione przesyłki nie odpowiadam.
10. Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu.
11. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
12. Konkursy nie są w żaden sposób sponsorowane, popierane, przeprowadzane ani związane z serwisem Facebook.
13. Udział w każdym konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger