piątek, września 15, 2017

Czaromarownik 2018, drugi egzemplarz powędruje do...




11 września na moim blogu pojawiła się recenzja Czaromarownika 2018 ;) Został on zaprojektowany przez kobiety dla kobiet. Zresztą która z nas nie kocha takich magicznych zaczarowanych gadżetów? Chyba każda z nas je uwielbia.

Ale to nie wszystko, Wydawnictwo Kobiece zorganizowało cudowną akcję, dzięki której wybrane blogerki mogły nominować inne blogerki do otrzymania tegoż cudownego kalendarza.

Ja wytypowałam Magdalenę z bloga Zagubieni w świecie książek ;) Mam nadzieję, że sprawiłam jej tym radość ;) Madziu daj się zaczarować!


1 komentarz:

  1. Witam -gratuluję -- kocham kalendarze
    jolantamurawska8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger