wtorek, lutego 20, 2018

Książki w obiektywie




Witajcie!

Dzisiaj będzie całkiem inny, nietypowy post. Mianowicie spędziłam cały dzień na budowie na wsi, ale miałam ze sobą 4 cudowne książki, więc postanowiłam ten fakt wykorzystać. Modelem były książki oraz mój kucyk Oskar. Poniżej macie efekty mojej zabawy.


Łąki kwitnące purpurą Edyty Świętek






Szept wiatru Sylwia Trojanowska





Mogę wszystko Anita Scharmach




Zaraz wracam Anita Scharmach




Smaki życia Anita Scharmach




I jak Wam się widzi taki post? Chcecie żebym go jeszcze kiedyś powtórzyła?




9 komentarzy:

  1. Ale fajny konik, Twój? Na 6 fotce się fajnie śmieje do łąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawe tylko na którą by się w końcu zdecydował? :)

      Usuń
  3. Zakochałam się w Twoim kucyku. Jest piękny i wie, co dobre.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł miałaś Grażynko.Tak jak Ty ma dobry gust.Przy okazji zerknęłam i wiem ,że w naszej bibliotece są 2 książki Anity Scharmach. Jeszcze nic jej nie czytałam,bo sagę Edyty Świętek to oczywiście.No i jeszcze Sylwii Trojanowskiej też nie znam.Cały czas się dowiaduję o kimś ,kogo chcę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oskar chyba miał ochotę na lekturę ;) Zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger