niedziela, czerwca 17, 2018

Autorski cykl wakacyjny



Anita Scharmach - niepoprawna optymistka, małymi kroczkami spełniająca swoje marzenia.
 W 2016 r debiutowała powieścią "Mogę wszystko", która została  ciepło przyjęta przez Czytelników. W maju 2017 r. ukazała się książka "Zaraz wracam", a pół roku później druga jej część "Smaki życia". W tym roku w maju ukazała się powieść "Sukces rysowany szminką".  W swoich powieściach wzrusza, bawi i zmusza do refleksji.
Na co dzień mieszka w Gdyni. Jest mamą, żoną i miłośniczka czworonogich przyjaciół.


1. Kiedy jest najlepszy czas dla pisarza na odpoczynek? Letnie wakacje, a może ferie zimowe?

 Nie pamietam kiedy spędzałam urlop zimą, dlatego zdecydowanie wypoczywam latem.

2. Gdzie chciałaby Pani spędzić swoje wymarzone wakacje?

 Bora bora😅 w domku, do którego prowadzi pomost w głąb morza.

3. Jakie 3 książki zabiera Pani ze sobą na wakacje?

 Akurat w tym roku nie zabieram. Zamierzam czas poświecić rodzinie. Cały rok widzą mnie z nosem w książce, to niech na urlopie mają mamę😉

4. Jakie 3 książki poleciłaby Pani swoim czytelnikom na okres wakacyjny? ( nie można podać książki swojego autorstwa )

 Każdy lubi co innego. Dla jednych dobrą lekturą na wakacje będzie kryminał, dla innych obyczaj, dlatego każdemu polecam książkę, która go odpręży. Mnie udało się odpocząć przy książce Agaty Przybyłek "Ja chyba zwariuję".

5. Gdyby znalazła się Pani na bezludnej wyspie, co chciałaby Pani mieć ze sobą? (max. 5 rzeczy)

 Szczoteczkę i pastę do zębów😍 prąd i komputer😄

6. Preferuje Pani wylegiwanie się na plaży, czy aktywny wypoczynek?

 Lubię i to i to. Czasem trzeba pobrykać, aby odpocząć.

7. Z bohaterami z jakiej książki chciałaby Pani spędzić wakacje?

 Z bohaterami mojej powieści "Sukces rysowany szminką" ponieważ nigdy nie byłam na Dominikanie a Julia była😄


Do każdej litery z wyrazu WAKACJE dopisz skojarzenia z latem

W-wolność
A-aktywność
K-kolacje przy blasku księżyca (na plaży)
A-arbuz
C-czar
J-jedzonko
E-ewidentnie piękna pogoda.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger