poniedziałek, lipca 09, 2018

Autorski cykl wakacyjny




Sylwia TrojanowskaPisarka, trener biznesu i coach. Zakochana w Szczecinie, muzyce filmowej oraz Italii. Razem z mężem i synem mieszka w otulinie Puszczy Bukowej w Szczecinie.
Jest autorką powieści obyczajowych oraz sztuk teatralnych.
W swojej twórczości stara się zarażać optymizmem i pozytywnym spojrzeniem na to, co przynosi życie.



1. Kiedy jest najlepszy czas dla pisarza na odpoczynek? Letnie wakacje, a może ferie zimowe?

Zdecydowanie lato. Kocham, kiedy jest ciepło, kiedy słońce rozpieszcza moje ciało. I bez znaczenia, czy będę w górach, nad morzem, czy w swoim ogródku – ważne, żeby było ciepełko ;)


2. Gdzie chciałaby Pani spędzić swoje wymarzone wakacje?


 Marzy mi się Australia oraz… Himalaje.


3. Jakie 3 książki zabiera Pani ze sobą na wakacje? 


Przede wszystkim długaśne. Postawiłabym na trzy różne gatunki: powieść obyczajową, kryminał i biografię. 


4. Jakie 3 książki poleciłaby Pani swoim czytelnikom na okres wakacyjny? ( nie można podać książki swojego autorstwa 😉)


 „Wandę” Anny Kamińskiej (Wanda Rutkiewicz to dla mnie kobieta – ikona!), „Merde! Rok w Paryżu” S.Clarke (uśmiałam się podczas włoskich wakacji!), G.Musso „Potem” (jest ponadczasowa). Poleciłabym również wiele powieści obyczajowych moich polskich koleżanek po piórze. 


5. Gdyby znalazła się Pani na bezludnej wyspie, co chciałaby Pani mieć ze sobą? (max. 5 rzeczy) 


? Trudno mi się zdecydować. Myślę, że fajnie byłoby poznać bohaterów swoich powieści. Ciekawe, jak im się żyje J Kusi mnie również świat stworzony przez Lois Lowry w „Dawcy”.
Wystarczyłby mi mój mąż. Tak, wiem  - miały być rzeczy, jednak to z mężem czuję się zdecydowanie najlepiej. A jeśli chodzi o rzeczy… Kartki papieru, dużo kartek, ołówek z temperówką oraz… motorówkę z kanistrem benzyny ;) 


6. Preferuje Pani wylegiwanie się na plaży, czy aktywny wypoczynek? 


Zdecydowanie aktywny wypoczynek!


7. Z bohaterami z jakiej książki chciałaby Pani spędzić wakacje? 


Trudno mi się zdecydować. Myślę, że fajnie byłoby poznać bohaterów swoich powieści. Ciekawe, jak im się żyje. Kusi mnie również świat stworzony przez Lois Lowry w „Dawcy”.

Do każdej litery z wyrazu WAKACJE dopisz skojarzenia z latem. 

Wesoło
Aktywnie
Kreatywnie
Australia, Anglia, Ameryka, Argentyna, Albania, Austria…
Czasem słońce, czasem deszcz
Jest fajnie!
Energia szczęśliwego człowieka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger