piątek, marca 22, 2019

Autorzy o zwierzętach - Daria Skiba




Daria Skibarocznik 1991. Wychowała się w Stroniu Śląskim. Z wykształcenia Technolog Żywności i Żywienia Człowieka, absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Autorka bloga Kraina Książką Zwana, na którym z zamiłowaniem promuje literaturę rodzimą i zagraniczną. Współtworzy grupę na Facebooku "znamy-czytamy.pl", wspierając polskich autorów i promując ich twórczość.
W życiu jest szczęśliwą mamą, odkrywającą zakamarki Szmaragdowej Wyspy. Uwielbia Within Temptation, taniec z ogniem i czekoladę. Kieruje się zasadą "wszystko jest możliwe, trzeba w to tylko mocno wierzyć".




1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?

Z całą pewnością nie. Są one niesamowicie ważne nie tylko w naszym życiu, ale po prostu na świecie.

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Nie było ich dużo, chociaż siostra, kiedy była jeszcze młodsza lubiła znosić do domu wszystko – nawet kijanki! Miałyśmy świnkę morską, dwa chomiki (albo 3?), psa i kota.

3. Zwierzę jest dla mnie…

Miłością i odpowiedzialnością

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Nie zgadzam się z takim stwierdzeniem. Jestem pewna, że ją mają, czego nie można powiedzieć niestety o wielu ludziach.

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Jestem im niezmiernie wdzięczna za pracę jaką wykonują i poświęcenie. Bardzo chętnie wspieram takie fundacje. Kto pomoże zwierzętom jeśli nie my?

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Interweniuję. Słowami, czynami, czymkolwiek się da. Nie pozostaję bierna. Bierność jest współudziałem.

7. Pani ulubione zwierzę to?

Kiedy byłam młodsza bardzo modne były złote myśli – zeszyty, w których odpowiadało się na pytania. Na to o ulubione zwierzę zawsze odpowiadałam, że koty, ale te drapieżne ;) Faktycznie, lubię na nie patrzeć, ale teraz chyba nie chciałabym spotkać się z nimi sam na sam. Wybieram psa!

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Nie będę chyba oryginalna, bo wszelkie myśli od razu krążą mi wokół psów ;)

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Myślę, że jest w tym dużo prawdy. Sama miałam psa i tak właśnie było. Do dziś za nim tęsknię, choć opuścił nas wiele lat temu.

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Nie potrafię wybrać jednego, ale za to z całą pewnością najbardziej fotogeniczne są wszelkie młode zwierzaki – cud, miód i orzeszki ;)


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger