piątek, sierpnia 30, 2019

Autorzy o zwierzętach - Wojciech Magiera



Wojciech Magiera - Rocznik ’88, mieszkaniec Zwonowic - małej miejscowości
na Śląsku graniczącej z Rybnikiem. Niedoszły gitarzysta rockowy, tatuażysta, filmowiec…Na co dzień zwyczajny facet na etacie, po godzinach człowiek przelewający swoje szalone pomysły na papier. Z natury wieczny optymista.
Fan teorii spiskowych.

Uwielbia tanią whiskey, kino lat dziewięćdziesiątych, książki Dennisa Lehane’a i szeroko pojętą fantastykę. Debiutował opowiadaniami w antologii Uniwersum Metro 2033 Szepty Zgładzonych. Fragmenty zdarzeń to jego pierwsza powieść. Kolejne w przygotowaniu.



1. Czy wyobraża Pan sobie życie bez zwierząt?
I tak, i nie... Sam nie wiem. Ale mogę wyobrazić sobie życie bez ludzi... Wtedy Ziemia byłaby zapewne w o wiele lepszej formie niż jest teraz. A więc biorąc to na logikę (albo pokrętną logikę), Ziemi lepiej byłoby tylko z zwierzętami niż z ludźmi... Chyba trochę zboczyłem z tematu...
2. Ile zwierząt miał Pan w swoim życiu?
Pies sobie śmiga po podwórku, kiedyś był myszoskoczek, rybki. Aktualnie drewniany kot pilnuje mnie kiedy piszę nowe książki. Tak, drewniany kotek ;)

3. Zwierzę jest dla mnie…
Muszę pomyśleć... 
4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pana zdanie na ten temat?
Znam wielu ludzi bezdusznych. Jak to bywa wśród zwierząt, nie mam pojęcia.

5. Co sądzi Pan o Fundacjach ratujących zwierzęta?
Każda fundacja ratująca żywą istotę jest dla mmie jak najbardziej na plus. Każda.

6. Załóżmy, że jest Pan świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pan reaguje?
Oko za oko, ząb za ząb? Ale najpierw słowa... Choć te niestety nie do wszystkich docierają.
7. Pana ulubione zwierzę to?
Skorpion. Kiedyś on zastąpi drewnianego kotka...

8. Jakie zwierzę według Pana byłoby najlepszym bohaterem książki?
Skorpion będący detektywem w kryminale noir, odkrywający spisek, w który są zamieszani: łaskun, nosorożec, kura i ślimak. To byłby hit!
9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pan?
To trudne pytanie. Przejdę do następnego.
10. Jakie zwierzę według Pana jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?
Odpowiedź jest prosta. Lisek z mojej ścianki chwały, którego dostałem od cudownej dziewczyny z czarnym serduszkiem 🖤, którą kocham.
 P.s. Mam nadzięję, że to przeczyta.


Serdecznie dziękuję Autorowi za poświęcony mi czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger