piątek, września 20, 2019

Autorzy o zwierzętach - Justyna Chrobak



Justyna ChrobakUrodziłam się w 1985 roku w Bielsku-Białej, gdzie po małych zawirowaniach emigracyjnych mieszkam do dziś. Jestem zodiakalnymi rybami, z tego co już nie raz słyszałam mocno odzwierciedla się to w moim charakterze. Do pewnego czasu byłam niepoprawną romantyczką. Utemperowana własnymi życiowymi doświadczeniami, dużo ostrzej patrzę na świat i otaczających mnie ludzi, zachowania, codzienne sytuacje. W wolnej chwili tańczę, ruszam w góry, lub po prostu siadam z kawą na cudownej werandzie w rodzinnym domu.

Pisałam od zawsze, dla siebie. Potem przyszedł czas na tekst, który został w 2011 roku wydany. Pisanie sprawia mi radość, pochłania, pozwala przenieść historie stworzone przez moją wyobraźnie do rzeczywistości. Pisząc mam władzę nad losem bohaterów, nad ich szczęściem, nad otaczającym ich światem. Jest to dla mnie namiastka tego, czego nikt z nas nie ma w prawdziwym życiu.


1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt? 
Nie.
2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?
Trochę tego było, chomiki, królik, świnka morska, rybki, kotki, no i kilka psów 😊

3. Zwierzę jest dla mnie…
Przyjacielem i członkiem rodziny.
4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?
Muszą mieć. Mają dusze, uczucia i swoje charakterki.
5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?
Popieram działania takich fundacji.
6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?
Chciałabym napisać, że od razu bronię zwierzęcia i przechodzę do czynów. Ale biorąc pod uwagę, że jestem z natury strasznie strachliwa, pewnie bym zadzwoniła po kogoś i wezwała pomoc.
7. Pani ulubione zwierzę to?
Pies. A nawet dwa. Moje dwie ukochane kudłate 😊

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?
W książkach dla dzieci wszystkie zwierzaki mogą być najlepszym bohaterem, chyba ciężej przemycić zwierzaki w książkach dla dorosłych. Ale zwierzak, który jest przyjacielem głównego bohatera, może być równie ciekawym i ważnym bohaterem co jego pan/pani 😊
9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?
Zgadzam się we wszystkich możliwych procentach 😊
10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?
Zdecydowanie wszystkie futrzaste zwierzaki są świetnymi modelami. Jeszcze do tego najlepiej dodać jakieś śliczne, patrzące bystro oczka i uszy, najlepiej oklapłe i świetna fotografia murowana.

Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger