piątek, kwietnia 03, 2020

Autorzy o zwierzętach - Riva Scott



Riva Scott - kryjąca się pod pseudonimem, mieszkająca od urodzenia w Zgorzelcu - Marta Bobola-Zagożdżon. Szczęśliwa żona i matka dwóch cudownych urwisów. Beznadziejna książkoholiczka, zakochana w romansach z dreszczykiem emocji, która postanowiła spróbować swoich sił w literackim świecie. Totalna romantyczka, potrafiąca rozkleić się nawet na reklamach telewizyjnych. Blogerka i recenzentka książkowa, publikująca w social mediach pod nazwą marta_ksiazkowa_kraina. Przygodę z pisaniem zaczęła na początku 2019 r., a w grudniu tego samego roku ukazała się jej debiutancka powieść "Smak Pokusy".



1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt? 

Od małego w moim domu byłyśmy wychowywane z siostrą wśród zwierząt zawsze miałyśmy minimum jednego psa, oprócz tego chomiki, żółwie, rybki. Teraz kiedy jestem już dorosła nie wyobrażam sobie domu bez zwierząt. 

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu? 

Oj bardzo dużo nie jestem nawet w stanie policzyć, kocham zwierzęta oczywiście są drobne wyjątki jak pająki, szczury i węże. 

3. Zwierzę jest dla mnie…

Jak członek rodziny, ono nigdy się na Ciebie nie wypnie, wysłucha Cie kiedy masz zły dzień i nawet uda, że Cię rozumie.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat? 

Oczywiscie, że mają każda żywa istota ma duszę, a zwierzęta jak nikt inny mają ją nieskalaną nienawiścią, czy złością. 

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Jestem jak najbardziej za. Popieram wszelkie akcje organizowane przez takie fundacje i pomagam jak tylko mogę. Kto jak nie ludzie zadba o te bezbronne istoty? 

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje? 

Instynktownie, nie jestem w stanie wyobrazić sobie tego jak ktoś mógłby stać i patrzeć na krzywdę wyrządzaną zwierzęciu. Nasze prawo zostawia wiele do życzenia w tej kwestii, ale sporo już się zmieniło na lepsze. W takiej sytuacji pierwszy odruch to zdjęcie by mieć dowód, a później już bezpośrednia interwencja i telefon na policję. 

7. Pani ulubione zwierzę to?

Kocham psy, ale ostatnio jestem szczęśliwą posiadaczką kotki i choć czasem mamy lekkie spięcia uwielbiam ją. 



8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki? 

Chyba pies, chociaż książka z perspektywy kota też mogłaby być ciekawa. 

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani? 

Tak, zgadzam się z tym w stu procentach! 

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Chyba leniwiec, z nim mamy pewność, że w ostatniej chwili nie odwróci głowy.



Dziękuję pięknie, że mogłam wziąć udział w tym cyklu.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger