sobota, kwietnia 25, 2020

Zapowiedź patronacka "Dom z kryształu" Elżbieta Ceglarek


PREMIERA: 05.2020


Jest mi niezmiernie miło poinformować,  iż mój blog Czytaninka objął patronatem medialnym książkę Dom z kryształu Elżbiety Ceglarek. 

⇘⇙

Kiedy czytałam Dom z kryształu Elżbiety Ceglarek czułam na sercu przytłaczające główną bohaterkę problemy i przeżycia,  jakie autorka nakreśliła swojej bohaterc, Dagmarze.  Zaszczuta przez osobę, którą kochała, szukała winy w sobie. Do jakiej ściany musiała dojść, by wreszcie się przebudzić? 
To powieść, w fabule której przejrzy się zapewne wiele Czytelniczek. Mam jednak nadzieję,  że znajdą tyle samo siły, by zdecydowanie zmienić łzy, dramat rozgrywający się w czterech ścianach na zwyczajne radości, odzyskanie poczucia bezpieczeństwa i nadziei, że jeszcze dużo dobrego przed nimi. 
Napisana  życiem powieść otwiera naszą świadomość na problem przemocy, której też często świadkami są dzieci. Zwarta akcja, autentyczne dialogi, wyraziści bohaterowie oraz sugestywna proza zabiorą nas w rzeczywistość pełną bólu i cierpienia, ale też w poszukiwania właściwej ścieżki, siły i odwagi do pokonania słabości, by zawalczyć o siebie. Polecam! 

Agnieszka Krizel (Recenzje Agi - www.nietypowerecenzje.blogspot.com)

⇗⇖




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger