środa, lipca 08, 2020

Debiut na miarę - Daria Skiba



1. Tytuł.
"Uwolnij mnie"

2. Rok wydania.
2018

3. Gatunek.
New Adult / romans / Thriller (mieszanka)

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Kiedyś napisałam opowiadanie na wydarzenie książkowe, jednak jego zakończenie nie było taką satysfakcją, jakiej oczekiwałam. Chciałam udowodnić przede wszystkim sobie, że będę w stanie dokończyć tę historię, która rozbudowywała się sama.

5. Czas pisania książki?
2,5 miesiąca bez nanoszenia poprawek itd.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
Alan

7. Pierwszy czytelnik?
Nie pamiętam, która z dziewczyn była pierwsza, ale z całą pewnością pierwsze były Magdalena Hupało, Ewelina Nawara i Małgorzata Falkowska.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Oczywiście, że tak! Wiedziałam, że ta historia spotka się z najróżniejszymi opiniami, od tych, w których Czytelniczki z bólem serca utożsamiają się z Dianą, po te, które nie rozumieją jej postępowania i mocno je negują – jak w prawdziwym życiu.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Tak, ja jestem z niego zadowolona, więc w moim odczuciu był udany.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
Jeszcze nie ;)




Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger