piątek, sierpnia 28, 2020

Autorzy o zwierzętach - Sylwia Kubik

 



Sylwia Kubik Od urodzenia mieszkanka wsi na Powiślu. Zakochana w miejscowych zabytkach i krajobrazach. Polonistka z powołania i zawodu. Uwielbia literaturę, historię, las i gotowanie. Żona Wojciecha i matka dwóch wspaniałych córek Anielki i Gabrielki.





1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt? 

Tak, może to dziwnie zabrzmi, ale chociaż bardzo lubię zwierzęta, to kocham drzewa, kwiaty i zioła i to bez nich nie wyobrażam sobie życia. Muszę mieć drzewa wokół siebie, widzieć je i czuć. 

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Mieszkam na wsi, więc począwszy od kur a skończywszy na koniach i kucykach. Obecnie mam 3 psy, kota, papugi i rybki.

3. Zwierzę jest dla mnie…

Towarzyszem.

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Uważam, że mają. Niekiedy zwierzęta są mądrzejsze niż ludzie.

5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Uważam, że są bardzo potrzebne i cieszę się że są ludzie, którzy chcą się tym zajmować.

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Ostro i czynnie.

7. Pani ulubione zwierzę to?

Konie.

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Psy i koty zostały opisane na sto sposobów. Podobnie, jak konie. To może dla odmiany dzięcioł?

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Mam ukochanego psa, ale moją najlepszym przyjacielem jest mój mąż.

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Koty. Są przeurocze.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger