środa, sierpnia 19, 2020

Debiut na miarę - Bruno Kadyna

 




1. Tytuł.

Metalowa Dolna.


2. Rok wydania.

2015.


3. Gatunek.

Obyczaj fantastyczny ;)


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Coś stworzyć. Wcześniej robiłem biżuterię i chciałem czymś wypełnić pustkę.


5. Czas pisania książki?

Mam zapisane nawet. Zacząłem w sierpniu 2012 roku, a wydałem w lutym 2015.


6. Bohater najbliższy Pana sercu?

Główny bohater Metalowej, Tomek, wzorowany odrobinę na mnie, jak przystało na debiut. Choć nie wiem, jak ja bym się zachował w jego sytuacji.


7. Pierwszy czytelnik?

Żona sprawdziła, czy nie zrobię z siebie idioty ;)


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Ciekawość raczej.


9. Czy uważa Pan swój debiut za udany?

Z twórczej strony tak, przynajmniej treść. Z marketingowej już nie bardzo.


10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Jak dotąd nie. I myślę, że już się nie doczeka.



Serdecznie dziękuję Autorowi za poświęcony mi czas. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger