środa, listopada 18, 2020

Debiut na miarę - Małgorzata Kasprzyk

 



1. Tytuł.
„Rodzinne rewolucje”.

2. Rok wydania.
2018.

3. Gatunek.
Powieść obyczajowa.


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Niespodzianka, która spotkała moich znajomych, podsunęła mi pomysł, natomiast cała otoczka jest fikcyjna, a bohaterowie są wytworem mojej wyobraźni.

5. Czas pisania książki?
Około pół roku, nie licząc poprawek…

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
Czarek - zakręcony brat głównej bohaterki, który wnosi do książki nutkę humoru.

7. Pierwszy czytelnik?
Moja przyjaciółka.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Nie, raczej obawa, czy czytelnicy w ogóle się pojawią…

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Raczej tak, bo w ciągu półtora roku sprzedał się cały nakład.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
Jeszcze nie, ale myślę o tym, ponieważ napisałam drugą część.




Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger