środa, listopada 04, 2020

Debiut na miarę - Natalia Murawska

 



1. Tytuł.

Życie jest piękne.


2. Rok wydania.

2017.


3. Gatunek.

Literaturze młodzieżowa.


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Zbyt dużo wolnego czasu i z całą pewnością chęć sprawdzenia, czy w ogóle potrafię to zrobić. Do tamtej chwili tylko biernie czytałam historie na platformie Wattpad, tamtego dnia postanowiłam, że też chciałabym spróbować.


5. Czas pisania książki?

Prawie półtora roku.


6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Hmmm… trudne pytanie, ciężko wybrać ulubione dziecko, ale chyba najbliżej mi do postaci Nat. To taki bohater stworzony prosto z serca, nieidealny, a przez to zdecydowanie prawdziwy. Pisanie jej historii sprawiało mi też najwięcej frajdy, bo to było coś nie do końca oczywistego.


7. Pierwszy czytelnik?

Siostra. Zawsze to ona czyta jako pierwsza❤


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Ogromny. Naprawdę ogromny. Niby historię na Wattpadzie czytało kilka osób i ich wrażenia były pozytywne, ale to ciągle było tylko kilka osób z aplikacji. Ja byłam bardzo młoda, a Życie jest piękne to był mój pierwszy tak długi tekst. W dodatku gdzieś z tyłu głowy miałam myśl, dotyczącą tego jak ludzie odbiorą nie tylko samą książkę, ale też to, że przy jej wydaniu pomogła mi fundacja Mam marzenie. Zresztą wypuszczenie w świat czegoś, nad czym pracowało się ponad rok i w co włożyło się całe serce, i pozwolenie aby zostało to poddane ocenie, jest równocześnie ekscytujące i bardzo przerażające.


9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Jestem z niego dumna. I jestem dumna z siebie, że się nie poddałam po drodze. Książka na pewno nie jest idealna, ale czy któraś jest? Życie jest piękne to moje spełnione marzenie i myślę, że dzięki temu w debiucie zawsze jest coś magicznego. A bardziej obiektywnie - książka doczekała się wielu pozytywnych opinii.


10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Na ten moment nie, ale dopiero niedawno wróciły mi prawa do tekstu, także zobaczymy co przyniesie przyszłość.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger