środa, listopada 11, 2020

Debiut na miarę - Sylwia Kubik





 1. Tytuł. 

„Pod naszym niebem” chociaż w pierwotnej wersji była to „Gwiazda wśród chmur” 😊


2. Rok wydania.

2019.


3. Gatunek. 

Powieść obyczajowa. 


4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?

Chęć opowiedzenia o skrajnych wcześniakach, ich woli życia i ogromnej cierpliwości z jaką znoszą wszelkie przeciwności.


5. Czas pisania książki?

36 dni 😊


6. Bohater najbliższy Pani sercu?

Rodzina Karoliny, gdyż tam wplotłam wątki autobiograficzne a z postaci fikcyjnych Stefan, Helena i Weronika.


7. Pierwszy czytelnik?

Równocześnie Dorota Zych, Justyna Szkurłat i Justyna Zielińska.


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?

Oczywiście, a z każdą książką jest większy.


9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?

Tak. Przyniósł mi wiele pozytywnych emocji. Poznałam wspaniałych ludzi i wiele się nauczyłam.


10. Czy debiut doczekał się II wydania?

Tak, dodruk był po kilku tygodniach od wydania. 



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger