środa, marca 03, 2021

Debiut na miarę - Justyna Chrobak

 




1. Tytuł.
Zapach miłości

2. Rok wydania.
2011

3. Gatunek.
Powieść obyczajowa

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Miałam dużo wolnego czasu, a w moim życiu brakowało w tamtym momencie „tego czegoś” postanowiłam, że wymyślę swój własny świat pełen emocji i miłości.

5. Czas pisania książki?
Całość około pół roku.

6. Bohater najbliższy Pani sercu?
Magda, główna bohaterka, którą darzę dużym sentymentem.

7. Pierwszy czytelnik?
Grono kilku najbliższych przyjaciółek.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Był, ale nie tak duży jak przy następnych.

9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Uważam mój debiut za bardzo udany, choć obecnie po tylu latach i po zdecydowanym poprawieniu warsztatu napisałabym tę książkę zupełnie inaczej, bo widzę w niej pełno błędów. 

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
Tak w lipcu 2019 roku Replika wydała Zapach miłości po raz drugi.


Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger