środa, lutego 03, 2021

Debiut na miarę - Marek Marcinowski

 



1. Tytuł.
„Wiele do stracenia”.

2. Rok wydania.
2020

3. Gatunek.
Powieść sensacyjna.

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Chęć sprawdzenia się w nowej dziedzinie.

5. Czas pisania książki?
Już dokładnie nie pamiętam, ale liczony w latach.

6. Bohater najbliższy Pana sercu?
Wobec wszystkich starałem się mieć dystans.

7. Pierwszy czytelnik?
Moja żona.

8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Oczywiście! Był ogromny stres.

9. Czy uważa Pan swój debiut za udany?
Książka spodobała się teściowej, także jestem usatysfakcjonowany.

10. Czy debiut doczekał się II wydania?
W styczniu b.r. odbył się dodruk.


Serdecznie dziękuję Autorowi za poświęcony mi czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger