środa, marca 17, 2021

Debiut na miarę - Karolina Winiarska

 



1. Tytuł
„Następnym razem”

2. Rok wydania
2019

3. Gatunek
Powieść obyczajowa.

4. Jaki był impuls do stworzenia tej pierwszej historii?
Książka powstała dlatego, że bardzo chciałam zrobić coś dla siebie i pisanie okazało się cudowną odskocznią od codziennych obowiązków.


5. Czas pisania książki?
Książkę pisałam kilka miesięcy. Było to nie tylko wstukiwanie kolejnych zdań w klawiaturę ale i szukanie informacji o miejscach, które się w powieści pojawiają. Cały proces był czasochłonny ale niezwykle inspirujący i ciekawy.


6. Bohater najbliższy Pani sercu?
W czasie pisania zżyłam się z główną bohaterką, ale ogromną sympatią obdarzyłam również postać drugoplanową. Marta, przyjaciółka Olgi, jest jej całkowitym przeciwieństwem, ale cechuje ją niezwykłą lojalnością.


7. Pierwszy czytelnik?
Pierwszym czytelnikiem byli recenzenci w wydawnictwie. Nie miałam odwagi pokazać powieści najbliższym przed wysłaniem do wydawnictw.


8. Czy był stres przed reakcją czytelników?
Dzień premiery i pierwsze recenzje były bardzo emocjonującymi momentami. Tworząc historię, odsłania się nieco swoje wnętrze i zawsze jest obawa, że zbyt surowa krytyka, może być trudna do przełknięcia. Jednocześnie miałam dużą świadomość, że każdy może odbierać książkę zupełnie inaczej, przez pryzmat swoich własnych doświadczeń i oczekiwań. Dlatego, każdy ma prawo oceniać tą samą historię w różny sposób, a ja jako autor muszę umieć to akceptować.


9. Czy uważa Pani swój debiut za udany?
Uważam, że mój debiut był bardzo dobry. Razem z wydawnictwem „Szósty Zmysł” włożyliśmy bardzo wiele wysiłków i serca, żeby moment wydania „Następnym razem” był udany.


10. Czy debiut doczekał się II wydania?
07.04.2021 będzie miała premierę kontynuacja historii Olgi i Michała zatytułowana „Na zawsze” i wtedy też będzie można kupić pierwszą część w zupełnie nowej oprawie graficznej: powieść „Następnym razem” dostała zupełnie nową okładkę!



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger