czwartek, września 16, 2021

"Czas na ciszę" Anna Dąbrowska

 





TYTUŁ  "Czas na ciszę”

CYKL  Płomienie (tom 3)

 

AUTOR Anna Dąbrowska

 

DATA PREMIERY 12.11.2020

 

WYDAWNICTWO  Novae Res

 

ILOŚĆ STRON 362

 

 

 

 

OCENA  6/6

 

OPIS




 

SWOIM GŁOSEM ROZPALIŁ SERCA TYSIĘCY KOBIET

 

Oksana potrafi śpiewać tak, że jej głos przenika ludzkie dusze, rozpala serca, a z oczu wyciska łzy. Ale jej największe marzenie wcale nie jest związane z muzyką. Straciła już matkę, a teraz może również stracić młodszego brata, Tomka, który zmaga się z ciężką chorobą. Targana sprzecznymi emocjami dziewczyna decyduje się wystartować w eliminacjach do popularnego programu muzycznego, a ewentualną wygraną przeznaczyć na leczenie brata. Ta decyzja okaże się przełomowa i sprawi, że w jej życiu pojawi się ktoś, kto pomoże jej uwierzyć w siebie i zawalczyć o szczęście…

Anna Dąbrowska – autorka bestsellerowych romansów – kolejny raz szturmem podbija serca spragnionych emocji czytelniczek. Czas na ciszę to poruszająca historia miłości, która zjawia się w życiu nieproszona, by dać siłę do zmagań z wszelkimi przeciwnościami losu.



MOJE ODCZUCIA

 

 

Oskana ma niezwykły talent do śpiewania. Gdy to robi, widać że słowa płyną prosto z jej serca. Jej śpiew porusza każdego. Jej marzenie to jednak uzbierać pieniądze na leczenie ciężko chorego brata, Tomka. Straciła już matkę, nie chce stracić i brata. By móc mu pomóc, decyduje się wziąć udział w eliminacjach do programu muzycznego. Udział w tym programie odmieni jej życie. Do tego pozna kogoś, kogo obdarzy uczuciem. Czy będzie jej dane w końcu poczuć się szczęśliwą?

Po książki Anny Dąbrowskiej mogę sięgać w ciemno, a i tak wiem że zawsze otrzymam ogromny ładunek emocjonalny. Tym razem nie było inaczej. Sięgnęłam po książkę i po prostu przepadłam. Po cichu wtargnęłam w życie bohaterów, by wspólnie z nimi odbyć ich podróż na łamach kart powieści.

Oksana to niezwykła, wrażliwa i opiekuńcza dziewczyna, która nad życie kocha swojego ciężko chorego brata. Gdyby mogła, oddałaby za niego życie. Cierpi patrząc na jego pogarszający się stan. Całe swoje życie podporządkowuje jemu, zapominając o własnym. To postać, która wzbudza uwielbienie w czytelniku i zmusza go do refleksji.

Kosma to niesamowity piosenkarz, któremu właśnie rozpadł się zespół w Szwecji. Dostaje propozycję pracy jako juror w programie muzycznym. Nie chce przyjąć oferty, ale jego przyjaciel poniekąd to na nim wymusza. Kosma jest mężczyzną, który w jednej chwili potrafi być łagodny jak baranek, by za chwilę zamienić się w totalnego dupka. Ma swoje podejście do życia oraz swoje demony przeszłości, które wpływają na to jakim jest człowiekiem. Praca w tym programie odmieni go, a raczej pewna urocza uczestniczka.

Nie bałem się jutra. Każdy nowy dzień przyjmowałem z pokorą. Nie obawiałem się wyzwań. Nie przejmowałem się popełnianiem błędu, bo nie byłem idealny. Upadałem i wstawałem. Nie odgrywałem żadnej roli, by się spodobać. Po prostu byłem sobą.


Zarówno Oksana jak i Kosma nie mieli łatwego dzieciństwa. Obydwoje musieli przedwcześnie dorosnąć, zapominając czym jest szczęście oraz beztroska. Idą do przodu, ale cień przeszłości wciąż ciągnie się za nimi.

Autorka w swojej książce przedstawia nam poruszającą historię o miłości, pokazując że potrafi ona wtargnąć do naszego życia, w najmniej spodziewanym momencie. Nie będzie to łatwa miłość, ale taka, która daje siłę do walki z przeciwnościami losu. W życiu ciężko dźwigać samemu trudności, ale we dwójkę jest już raźniej. Czy zatem nasi bohaterowie mogą liczyć na swój własny happy end?

Ania Dąbrowska pokazuje nam również, że są choroby, które wymagają od najbliższych ogromnych poświęceń.

Zakończenie książki pozostawia nas z jedną wielką niewiadomą i ogromnym bólem w sercu.

Czas na ciszę
to niezwykła, pełna emocji historia, która chwyci za serce każdego czytelnika. Gorąco polecam!




Za możliwość przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger