piątek, listopada 19, 2021

Autorzy o zwierzętach - Agata Polte

 


Agata Polte

Na co dzień blogerka, redaktorka i kobieta, która ma wiele pomysłów. Zadebiutowała w 2018 roku; od tego czasu ukazało się już siedem jej książek, a kolejne są w przygotowaniu. Nie ogranicza się do jednego gatunku, więc na swoim koncie ma powieści młodzieżowe, romanse oraz fantastykę. Lubi także cięższe brzmienia, mocne historie i wywoływanie u czytelniczek szybszego bicia serca.





1. Czy wyobraża Pani sobie życie bez zwierząt?

Zdecydowanie nie.

 

2. Ile zwierząt miała Pani w swoim życiu?

Takich, które pamiętam (bo wcześniej byłam zbyt mała, by je zapamiętać), jest piątka.

 

3. Zwierzę jest dla mnie…

Towarzyszem człowieka i jego przyjacielem.

 

4. Ludzie często uważają, że zwierzęta nie mają duszy. A jakie jest Pani zdanie na ten temat?

Myślę, że ją mają i są o wiele mądrzejsze, niż sądzi bardzo wiele osób.



5. Co sądzi Pani o Fundacjach ratujących zwierzęta?

Są bardzo ważne i potrzebne, bo niestety zwierzęta często nie są traktowane w odpowiedni sposób bądź potrzebują pomocy, której pracownicy takich fundacji starają się udzielać.

 

6. Załóżmy, że jest Pani świadkiem sytuacji, w której ktoś krzywdzi zwierzę. Jak Pani reaguje?

Jeśli tylko mogę, staram się obronić to zwierzę bądź zawiadomić odpowiednie służby.

 

7. Pani ulubione zwierzę to?

Pies.

 

8. Jakie zwierzę według Pani byłoby najlepszym bohaterem książki?

Myślę, że mogłoby być ich kilka, bo każde zwierzę dałoby inne niesamowite możliwości, które można by przedstawić w powieści.

 

9. Mówią, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Ja zgadzam się z tym w 100 %, a Pani?

Ja również :)

 

10. Jakie zwierzę według Pani jest najbardziej fotogeniczne i dlaczego?

Nie wiem, czy uważam jakieś konkretne za najbardziej fotogeniczne. Na pewno wiem, że mój pies potrafi świetnie wychodzić na zdjęciach, chociaż gdy tylko widzi aparat, od razu odwraca głowę w drugą stronę.



Serdecznie dziękuję Autorce za poświęcony mi czas. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger